Pavojų keliančių „Galaxy Note 7“ išmaniųjų telefonų atšaukimas jau baigtas, tačiau Pietų Korėjos teismai vis dar nagrinėja vartotojų ieškinius, iš „Samsung“ reikalaujančius papildomos kompensacijos už nepatogumus.
Neseniai teismą pasiekusiame kolektyviniame ieškinyje 2400 vartotojų pareikalavo papildomos kompensacijos už problemas, susijusias su „Galaxy Note 7“. Dar penki neretai sprogstančio išmaniojo savininkai atskirai pateikė analogiškus ieškinius prieš „Samsung“, pateikdami panašius argumentus. Jie teigia, kad kenčia nuo kvėpavimo takų ligų, taip pat patyrė fizines traumas, pavyzdžiui, nudegimus dėl „Galaxy Note 7“ užsidegimo.
Savo gynybai teisme „Samsung“ nusamdė advokatų kontorą „Lee & KO“, kuri turėtų pagrįsti bendrovės nenorą patenkinti „Galaxy Note 7“ savininkų reikalavimus.
Kolektyviniame ieškinyje 2400 vartotojų iš „Samsung“ reikalauja išmokėti 500 000 Pietų Korėjos vonų ($ 426) kiekvienam nukentėjusiajam, kaip kompensaciją už sugaištą laiką ir išleistus pinigus už „Galaxy Note 7“ grąžinimą ir keitimą. Penkiuose atskiruose ieškiniuose pateiktas reikalavimas sumokėti 42 milijonų vonų ($ 3580), siekiant kompensuoti fizinį ir psichologinį šoką, kurį sukėlė išmaniojo baterijos sprogimas.
„Mes suteikėme pakankamai kompensacijų ir išmokų „Galaxy Note 7“ vartotojams. Nepatogumai, už kuriuos vartotojai reikalauja kompensacijos, yra ištveriami“, – vietos žiniasklaida cituoja bendrovės atsakymą į ieškinius, praėjusią savaitę pasiekusius teismą.
Pietų Korėjoje „Galaxy Note 7“ savininkams kaip kompensacija buvo pasiūlytas 100 000 vonų ($ 86) vertės kuponas mobiliojo prietaiso įsigijimui, taip pat galimybė ateityje už pusę kainos planšetofoną pakeisti į „Galaxy S8“.