Daugelyje pasaulio šalių nemokamą pinigų išgryninimą ir nemokamas mokėjimo korteles siūlanti pradedančioji britų įmonė „Revolut“ įspėjo klientus keliose šalyse, kad pinigai jų sąskaitose dings, jei iki lapkričio 21 d. nebus pervesti į savas banko sąskaitas.
„Revolut“ siūlo klientams nemokamas pinigų išgryninimą Lietuvoje ir užsienyje, nemokamą mokėjimo kortelės išdavimą ir aukštą saugumo lygį, informuoja theregister.co.uk. „Revolut“ teigė, kad per pirmus 10 veiklos mėnesių klientai pervedė į savo „Revolut“ banko korteles apie 500 mln. JAV dolerių (470 mln. eurų).
© DELFI (A. Ufarto nuotr.)
Kompanija išsiuntė trumpąsias žinutes klientams į Australiją, Rusiją ir JAV, pranešdama, kad laikinai neteiks paslaugų. Klientas iš Australijos sulaukė štai tokios žinutės: „Nuo lapkričio 21 d. jūsų „RevolutCard“ nebegalios, nes mes neatliekame operacijų jūsų šalyje.
Tikimės, kad tai bus laikina priemonė ir atsiprašome už nepatogumus. Perveskite „Revolut“ sąskaitoje likusias lėšas į savo banką vienu pervedimu. Ačiū, kad buvote vienas iš pirmųjų, pasirinkusių mūsų paslaugas, neabejojame, kad labai greitai mūsų paslaugos vėl bus prieinamos jūsų šalyje!“ Sprendžiant iš „Revolut“ paskyros socialiniame tinklalapyje „Twitter“, klientai Prancūzijoje ir Rusijoje gavo panašaus turinio pranešimus.
„Revolut“ interneto svetainėje kol kas jokių pranešimų nėra. Į „Register“ užklausą kompanijos atstovai dar neatsakė. „MasterCard“ į klausimą, ar pasikeitė jų santykiai su „Revolut“, dar neatsakė.