Informacinių technologijų milžinė „Apple“ savo produktų lentynoje turi ne tik technologinių žaisliukų. Visiškai neseniai kompanija sukūrė ir naują knygą, kuri jau dabar specialistų yra apibūdinama tarsi knygų flagmanas, visai kaip „iPhone“ ar „Macbook“ savo segmentuose.
„Wired“ rašo, jog „Apple“ knygą kūrė net aštuonerius metus. Ją sudaro akinamo baltumo specialiai sukurti lapai su paauksuotais bei pasidabruotais krašteliais, susiūti lininiais siūlais.
„Apple“ išleista knyga kainuoja 300 JAV dolerių (už didesnę versiją), kiek mažesnio formato knyga atsieis 200 JAV dolerių. Knyga atspindi 20 metų kompanijos istoriją, dizaino suvokimo kaitą bei, be abejo, Steve‘o Jobso erą.
Knygoje yra 450 puslapių profesionaliai užfiksuotų „Apple“ produktų baltame subtiliame fone. Nuotraukose galima išvysti „Macbook“, „iPhone“ bei „Apple Watch“ nuotraukų. Knygoje galima išvysti bei sužinoti ir kaip šie žaisliukai gaminami.
Knygos kūrėjai prasitarė, kad joje galima pamatyti ir keletą koncepcinių bei bandomųjų technologinių sprendimų, kurie taip niekad oficialiai ir neišvydo dienos šviesos.