Pastaraisiais metais daugelis įmonių nustojo kurti naujus planšetinių kompiuterių modelius arba sumažino savo asortimentą, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.
Net „Apple“, kuri išpopuliarino planšetes ir yra šios rinkos lyderė, neseniai vykusioje savo konferencijoje neanonsavo jokių naujienų, nors iki šiol kiekvieną rudenį parodydavo atnaujintą savo modelių asortimentą. Visa tai susiję su smukusia šių prietaisų paklausa. Pasak tyrimų bendrovės IDS naujo pranešimo, trečiąją šių metų ketvirtį į rinką pateko 43 mln. planšečių, tai yra 14,7 % mažiau, palyginti su praėjusiais metais. Tokiu būdu, planšetinių kompiuterių tiekimas sumažėjo aštuntą ketvirtį iš eilės.
Didžiausias tiekėjas tebėra „Apple“ su 21,5 % dalimi, o prieš metus šis rodiklis buvo 19,6 %, tačiau pristatytų rinkai prietaisų kiekis sumažėjo 6,2 %. Antroje vietoje esančios „Samsung“ reikalai taip pat klostosi nekaip. Pietų Korėjos milžinės tiekimas per metus nukrito 19,3 %. Trečioji vieta atiteko „Amazon“, kurios prietaisų paklausa padidėjo 319,9 %, pirmiausia dėl žemos kainos. Po jos seka „Lenovo“ su 10,8 % smukimu, o lyderių penketuką užbaigia „Huawei“ su 28,4 % augimu.