„LG Electronics Inc.“ šiandien paskelbė 2016 m. trečio ketvirčio pardavimų rezultatus, pasiekusius 11,8 milijardų JAV dolerių ir 252,7 milijonų JAV dolerių veiklos pajamų. Šie rezultatai atspindi sėkmingą veiklą buitinės technikos ir ventiliacijos sprendimų pardavimuose, taip pat padidėjusį pelningumą namų pramogų technikos srityje, kurie kompensavo mažėjančius pardavimus ir veiklos nuostolius mobiliųjų komunikacijų srityje.
„LG Home Appliance & Air Solution Company“ palyginus su ankstesniais metais trečią ketvirtį padidėjo 3 procentais. Sėkmingiausi rezultatai fiksuoti Europos ir Azijos rinkose. Veiklos pajamos, pasiekusios 305,9 milijonų JAV dolerių, fiksavo solidžią 8 proc. veiklos pelno maržą – 40 proc. augimą palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2015 metais. Sėkmingi oro kondicionierių ir Premium klasės prietaisų pardavimai padidino pelningumą, nepaisant nepalankaus valiutų kurso svyravimo Europos, Vidurinių rytų, Afrikos ir Lotynų Amerikos šalyse.
„LG Mobile Communications Company“ trečio ketvirčio pelnas buvo 2,3 milijardai JAV dolerių, 23 proc. mažesnis nei tuo pačiu periodu 2015 metais. Mažesni Premium klasės įrenginių pardavimai susiję su verslo struktūros gerinimo sprendimais, kurie praėjusį ketvirtį sudarė 389,4 milijonus JAV dolerių veiklos nuostolį. LG trečią ketvirtį pagamino ir išsiuntė rinkoms 13,5 milijono išmaniųjų telefonų, o Šiaurės Amerikos rinkoje buvo užfiksuoti 14 proc. didesni pardavimai, palyginus su antru ketvirčiu. Paskutinio metų ketvirčio prioritetuose – padidėję naujojo „LG V20“ išmaniojo telefono pardavimai, masinio vartojimo K bei X modelių pardavimai, taip pat struktūrinių verslo pokyčių mobiliame departamente pabaigimas tam, kad būtų geriau pasiruošta laukiantiems iššūkiams.
„LG Home Entertainment Company“ pranešė apie didžiausias veiklos pajamas 340,4 milijonus JAV dolerių ir didžiausią pelno maržą (9,2 proc.) per visą savo veiklą, o Premium LG OLED ir UltraHD televizoriai sulaukė vis daugiau dėmesio esminėse rinkose visame pasaulyje. Kainų erozija, kilusi dėl intensyvios konkurencijos, pardavimus, palyginus su praėjusių metų trečiu ketvirčiu, sumažino 3,4 proc. tačiau pajamos, sudariusios 3,7 milijardus JAV dolerių iš esmės nesiskyrė nuo ankstesnio ketvirčio. Artėjant atostogų pardavimų bumui, bendra TV įrenginių paklausa turėtų kilti, bet tikėtina, kad pelningumą paveiks didesnės žaliavų kainos ir padidėjusios investicijos į marketingą.
„LG Vehicle Components Company“ trečią ketvirtį fiksavo didelį augimą: 41 proc. padidėjimą palyginus su praėjusiais metais ir 6 proc. augimą palyginus su antru ketvirčiu, t. y. 602,2 milijonus JAV dolerių vertės pardavimus. Įmonė pranešė apie kuklius 14,5 milijonų veiklos nuostolius, visų pirma susidariusius dėl investicijų į tyrimus ir plėtrą tam, kad būtų palaikomas augimas ateityje. Įvertinus didėjantį elektromobilių projektų skaičių – su „GM Bolt“ priekyje – įmonė tikisi tęstinio augimo.