Prasidėjus rudeniui Pietų Korėjos technologijų milžinė „Samsung“ patyrė visišką fiasko. Naujausias kompanijos flagmanas „Note 7“ buvo atšauktas iš prekybos dėl savaime užsidegančių ar net sprogstančių baterijų.
Daugelis ėmė prognozuoti, jog dėl to dalis pirkėjų perbėgs į didžiausios konkurentės „Apple“ pusę, dėl ko „iPhone“ pardavimas turėtų gerokai šoktelėti į viršų. Tačiau naujausi duomenys rodo, jog didelio pirkėjų antplūdžio „Apple“ tikrai nesulaukė.
BBC rašo, jog „Apple“ trečiąjį ketvirtį fiksavo krentantį „iPhone“ pardavimą bei sumažėjusias pajamas, nors pats pardavimas ir pateisino analitikų lūkesčius.
Per tris mėnesius kompanija pardavė 45,51 milijono išmaniųjų telefonų „iPhone“, pagerinusi vidurkį, siekiantį 44,8 milijono. Vis tik kompanijos pajamos sumažėjo 9 procentais iki 46,85 milijardo JAV dolerių.
Tai reiškia, jog metinės kompanijos pajamos sumažėjo pirmą kartą nuo 2001 metų. Tai siejama su bendrais išmaniųjų įrenginių pardavimo mažėjimais visame pasaulyje bei kiniškų išmaniųjų įrenginių vis didesniu populiarėjimu.
Be abejo, nemaža dalis analitikų teigia, jog kompanija tiesiog išsisėmė ir savo ištikimiems pirkėjams nesugeba pasiūlyti nieko naujo. Dar 6 serijos „iPhone“ kompanijos buvo vadinamas kaip pačiu geriausiu įrenginiu, koks tik yra sukurtas, tačiau pirkėjai, išbandę telefoną, liko nusivylę.