Vilniaus miesto savivaldybėje bus diegiama nauja finansų valdymo ir apskaitos sistema (FVAS), kuri apims Savivaldybės finansų, apskaitos, pirkimų, turto valdymo ir darbo užmokesčio skaičiavimo programas. Metų trukmės ir daugiau kaip 4 mln. litų vertės projektą įgyvendins Savivaldybės skelbtą konkursą laimėjusi UAB „Informacinės technologijos“.
Šio projekto įgyvendinimas padės sukurti automatizuotą centrinę apskaitos duomenų bazę, optimizuoti veiklos ir apskaitos procesus. FVAS funkcionavimas taip pat padės užtikrinti apskaitos duomenų skaidrumą ir prieinamumą.
Nauja sistema pakeis atskiras ir tarpusavyje nesusietas atskirų padalinių finansų valdymo ir apskaitos sistemas, užtikrins vieningą Savivaldybės administracijos padalinių apskaitos tvarkymą pagal vieningus vidinius apskaitos standartus. FVAS taip pat leis greičiau ir paprasčiau rengti vidaus ir išorės ataskaitas, atlikti visapusišką finansinių lėšų panaudojimo analizę ir užtikrins efektyvesnį jų panaudojimo valdymą.
Tikimasi, kad įdiegus šią sistemą pagerės finansų valdymo ir apskaitos kokybė bei patikimumas, išaugs darbo sparta, sumažės kaštai. FVAS kūrimo darbai yra ir ateities projektas, kuris, ateityje augant kasmetinėms finansavimo ir miesto investicinės programos apimtims, įgalins Savivaldybę nedidinti apskaitos darbuotojų skaičiaus ir taps pagrindiniu „e. miesto“ sistemos komponentu.
FVAS programos bus kuriamos „Oracle“ verslo valdymo sistemos „Oracle eBusiness Suite“ ir „Informacinių technologijų“ sukurtos personalo ir darbo užmokesčio programos „Paskata“ pagrindu.