Šių metų „Interbrand“ geriausių pasaulio prekių ženklų šimtuke „Huawei“ pakilo 16 pozicijų ir atsidūrė 72 vietoje. Tai antras iš eilės „Huawei“ šoktelėjimas į viršų nuo 2014 m., kai ji buvo pripažinta pirmąją Kinijos bendrove, turinčia geriausią prekių ženklą pasaulyje.
„Interbrand“ teigimu, „Huawei“ dar kartą tapo vienu iš geriausių pasaulio prekių ženklų, kurio vertė siekia 5,835 mlrd. JAV dolerių, ir yra vienas iš sparčiausiai augančių prekių ženklų technologijų sektoriuje. Lyginant su 2015 m., bendrovės prekių ženklo vertė išaugo 18 proc. Bendrovės pažangą lemia susitelkimas į klientą bei vertybėmis grindžiamo produktų bei paslaugų klientui teikimo. „Huawei“ rodo, kaip novatoriški IRT produktai, paslaugos bei sprendimai gali sukurti labiau sujungtą pasaulį. Bendrovės žinomumas Europoje šiuo metu sparčiai auga, o to siekti padeda stipri plėtra ir į vartotoją koncentruotos inovacijos. Šiemet „Huawei“ pristatyti nauji produktai pagerino bendrovės įvaizdį. Kompanija jau kurį laiką buvo tarp lyderiaujančių bendrovių Kinijoje, tačiau dabar plečia ir savo tarptautinę strategiją.“
Stiprėjanti bendrovės įtaka atsispindi ir stabiliame pajamų augime, kurį iš dalies lėmė Vartotojų verslo grupė. 2011–2015 m. „Huawei“ bendras metinis augimo rodiklis sudarė 18 proc., o praėjusiais metais bendrovės pajamos siekė 395 mlrd. juanių arba 60,8 mlrd. JAV dolerių. „Huawei“ Vartotojų verslo grupės rezultatai sudarė 129,1 mlrd. juanių arba 19,36 mlrd. JAV dolerių, t. y., 72,9 proc. daugiau, lyginant su 2014 m. Praėjusiais metais bendrovė pardavė 108 mln. išmaniųjų telefonų visame pasaulyje – 44 proc. daugiau negu ankstesniais metais.
„Siekiame sukurti išmanų pasaulį, kuriame IRT būtų pagrindas – ypač debesų kompiuterija, programinės įrangos tinklai, daiktų internetas bei dirbtinis intelektas. Paskatinti į klientus orientuotų inovacijų, atvirų partnerysčių bei bendros sėkmės principų, siekiame spartinti pažangios skaitmeninės visuomenės vystymąsi“, – sako Kevin Zhang, „Huawei“ korporatyvinės rinkodaros prezidentas.
Esminis vystymosi veiksnys – pažangiausios technologijos, tokios kaip 5G ir daiktų internetas, kurios gali pakeisti telekomunikacijų operatorių vaidmenį daugelyje pramonės šakų. „Huawei“ verslas sparčiai vystosi bendrovei nuolat plėtojant atvirų sistemų bei atviro bendradarbiavimo su klientais bei partneriais platformą. Bendrovės debesų kompiuterijos, programinės įrangos tinklo produktai, saugaus miesto ir daiktų interneto sprendimai yra plačiai naudojami įvairiuose sektoriuose: finansų, energetikos, transporto, viešojo saugumo, švietimo ir žiniasklaidos.
„Huawei“ Vartotojų verslo grupė išlaikė stabilų pasaulinį augimą. Pagrindiniai produktai – „P9“, „Mate 8“, „Honor V8“ ir „MateBook“ – sulaukė reikšmingo vartotojų pripažinimo visame pasaulyje. „Huawei“ tapo vienu geriausių prekių ženklų beveik 30 šalių.
„Šuolis „Interbrand“ sąraše patvirtina bendrovės strategiją, nukreiptą į novatoriškas technologijas bei jų pritaikymą kliento poreikiams. „Huawei“ tampa vartotojų vis labiau pripažįstamu ir vertinamu prekių ženklu visame pasaulyje. Išlaikome pusiausvyrą tarp buvimo drąsiais inovatoriais bei augančių iššūkių iniciatoriais pasaulinėje rinkoje, o susitelkimas į tyrimus ir plėtrą, produktų kokybę bei klientų pasitenkinimą atneša rezultatus“, – sako Glory Zhang, „Huawei“ Vartotojų verslo grupės rinkodaros vadovas.
„Huawei“ yra pirmaujanti kompanija technologijų srityje, kuri skiria daugiau kaip 10 proc. savo metinių pajamų tyrimams bei plėtrai. Bendrovė visame pasaulyje turi 16 mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros centrų. Vienas jų įsikūręs Paryžiuje, kur garsiausi Prancūzijos prabangos prekių ženklai bendradarbiauja su bendrovės inžinieriais, siekdami suderinti technologijas su ateities madų tendencijomis. Naujausias bendrovės mokslinių inovacijų centras „Max Berek Innovation Lab“, kurį plėsdamos strateginį bendradarbiavimą įkūrė „Huawei“ ir „Leica Camera AG“, yra Vokietijoje, Veclaro mieste. Centre atliekamais tyrimais siekiama pagerinti mobiliųjų įrenginių vaizdo kamerų bei nuotraukų kokybę. „Huawei“ taip pat yra įsteigusi daugiau nei 10 atvirų laboratorijos centrų, veikiančių Kinijoje, Europoje bei kitose pasaulio vietose, kuriose bendradarbiaujama su daugiau nei 600 partnerių. Tuo pat metu „Huawei“ įgyvendina 1 mlrd. JAV dolerių vertės kūrėjų skatinimo programą, skirtą paremti partnerius bei programų kūrėjus.