Šiandien Klaipėdoje duris atvėrė pirmasis šalyje telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ salonas, išskirtinai orientuotas į verslo klientų poreikius. Novatorišku aptarnavimu išsiskirsiančiame naujos koncepcijos „Bitės“ salone verslininkams bus ne tik teikiamas operatyvus aptarnavimas bei individualios konsultacijos, bet ir nuolat pristatomos aktualios paslaugos ir sprendimai, pažangios naujovės.
Klaipėdoje įrengtas pirmasis „Bitės“ verslo klientų aptarnavimo salonas remiasi bendrovės akcininkės TDC patirtimi – ji šią strategiją taiko jau nuo 2003 metų. Tyrimų duomenimis, TDC salonus Danijos verslininkai vertina tik „gerai“ ir „labai gerai“. Lietuvoje, „TNS Gallup“ duomenimis, 82 proc. apklaustųjų verslininkų taip pat mielai rinktųsi išskirtinai į jų poreikius orientuotus aptarnavimo salonus.
„Siekdami patenkinti šalies verslininkų poreikius, žengiame naują žingsnį klientų aptarnavimo srityje ir pristatome naują koncepciją – išskirtinai į verslininkų reikmes orientuotą aptarnavimo saloną. Šiandien, kai verslui siūlome platų paslaugų spektrą, galimybė išsirinkti geriausias paslaugas ir sprendimus itin aktuali kiekvienai bendrovei“, – sakė „Bitės“ generalinio direktoriaus pavaduotojas verslo klientams Darius Montvila. Naujasis „Bitės“ verslo klientų salonas Klaipėdoje įsikūrė patogioje centrinėje Herkaus Manto gatvėje, šalia lig šiol veikusio bendrovės salono.
D. Montvilos teigimu, salonai verslo klientams išsiskirs jiems siūlomu operatyviu aptarnavimu ir teikiamomis individualiomis konsultacijomis. Daugiau kaip 200 kvadratinių metrų salone vienu metu dirbs apie dešimt „Bitės“ darbuotojų – kompetetingų konsultantų ir vadybininkų. „Tai sudarys galimybes įvertinti kiekvieno kliento individualias reikmes ir siūlyti specialiai jiems pritaikytas paslaugas ar sprendimus“, - sakė D. Montvila. Be to, klientų patogumui susitikimų laiką bus galima rezervuoti iš anksto, jiems patogiu metu, telefonu ar elektroniniu paštu.
Įgyvendinant naująją verslo klientų aptarnavimo koncepciją, salono erdvė suskirstyta į keturias pagrindines funkcines zonas. Pirmojoje verslininkus operatyviai aptarnaus „Bitės“ konsultantai, bus sprendžiami kasdieniai klausimai. Laukiantieji galės išgerti kavos, pasinaudoti informacijos terminalu. Antroji naujojo salono zona skirta individualiems pokalbiams su „Bitės“ vadybininkais ir paslaugoms demonstruoti. Čia bus pristatomos karščiausios bendrovės naujovės verslui – „Bitės“ mobiliojo biuro paslaugos, mobilusis HSDPA internetas, „Mano Bitė“, telemetrijos sprendimai. Trečiąją – pasitarimų zoną - sudaro du skirtingų stilių pasitarimų kambariai prezentacijoms ir deryboms. Ketvirtoji zona skirta salono darbuotojams.
Salono projekto architektės Linos Bilinskienės teigimu, naujasis „Bitės“ verslo klientų salonas – modernus, tačiau „šiltas“. „Viskas suplanuota taip, kad klientai ir darbuotojai jaustųsi patogiai, nesuvaržytai. Manau, jis atitinka šių dienų verslininko poreikius: solidi, stilinga ir kokybiška aplinka derės su maloniu aptarnavimu“, – sakė L. Bilinskienė.
Šių metų balandį Klaipėdos verslininkams „Bitė“ pristatė sparčiausią trečiosios kartos (3G), o vėliau – ir itin spartų HSDPA mobiliojo interneto ryšį. Šiuo metu 3G ir HSDPA ryšys veikia iš viso 5 šalies miestuose. Tarp kitų aktualių „Bitės“ paslaugų verslui – „Aktyvusis paštas“, leidžiantis skaityti elektroninius laiškus telefone realiuoju laiku, kai jie ateina į pašto dėžutę, taip pat – telemetrijos sprendimai „Saugiems namams“, transporto įmonėms ir kiti. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, 2006 metų viduryje „Bitė“ tinklu naudojosi per 40 proc. Lietuvos verslo klientų rinkos.
Siekdama geriausiai aptarnauti klientus Baltijos šalyse, „Bitė“ nuo 2004 metų diegia modernią klientų aptarnavimo sistemą, kuri pagrįsta galimybe išbandyti aktualias paslaugas, įvairius telefonų modelius salonuose. Šiuo metu veikia 127 „Bitės“ ir bendrovės partnerių prekybos salonai visoje Lietuvoje.
Naujasis „Bitės“ salonas verslo klientams įsikūrė Herkaus Manto g. 40, Klaipėdoje. Salonas dirba nuo 9 iki 18 val. darbo dienomis.