Bendrovė „Facebook“ virtualios realybės technologijų kūrėjus „Oculus“, pasirodo, nusipirko ne dėl tuščios užgaidos. Konferencijoje „Oculus Connect“ bendrovės „Facebook“ įkūrėjas Markas Zuckerbergas pademonstravo, kokia yra jo vadovaujamos įmonės vizija, susiejanti socialinius tinklus ir virtualiąją realybę.
„Oculus Connect“ lankytojai galėjo sužinoti apie tokias programinės įrangos naujoves, kaip „Oculus Room“ ar „Oculus Social“, o taip pat pamatyti techninės įrangos atnaujinimus – pavyzdžiui, jutiklius, reaguojančius į judėjimą aplink virtualios realybės akinių naudotoją. Bet tai toli gražu nebuvo daugiausiai dėmesio pritraukusios žinios. Mat daugiausiai sudomino, tai ką parodė pats M. Zuckerbergas.
Demonstracijos metu pats M. Zuckerbergas virto Justiną Timberlake'ą primenančiu avataru, kuris bendravo su kolegomis Lucy ir Michaelu. Ir ne šiaip nuobodžiai kalbėjo, bet ir galėjo kartu žaisti žaidimus, žiūrėti vaizdo įrašus ir panašiai. Be to, virtualios realybės akinių naudojimas leidžia 360 laipsnių kampu apžiūrėti specialiai pritaikytus vaizdo įrašus, natūraliai – galvos pasukimu – keičiant žiūrėjimo kryptį.
Vaizdo įrašų peržiūroje bus galima matyti ir draugus. Tiksliau, jiems atstovaujančius avatarus Demonstracijoje buvo galima pamatyti, kaip trys virtualios realybės erdvėje bendraujantys draugai žaidžia kortomis, šachmatais ir netgi fechtuojasi tarpusavyje, rašo popsci.com.
Smalsuoliams galbūt bus įdomu sužinoti, kaip atrodo M. Zuckerbergo darbo kabinetas ar namų svetainė, kur patogiausią vietą ant sofos užėmė komondorų veislės šuo. O berodydamas savo svetainę M. Zuckerbergas per virtualiai realybei pritaikytą „Messenger“ paskambino savo žmonai Priscillai Chan, užfiksavo kelias asmenukes, kuriose virtualios realybės vaizdas buvo neatskiriamas nuo tikrojo ir išplatino tas asmenukes „Facebook“ tinkle. Ir visa tai buvo padaryta valdymui naudojant ant avataro virtualaus riešo esančias valdymo priemones.
Kol kas nėra skelbiamas laikas, kada ir paprastiems mirtingiesiems galima būtų tikėtis apsilankyti virtualiame „Facebook“ pasaulyje, bet tapo akivaizdu: paklodamas 2 mlrd. JAV dolerių už „Oculus“, M. Zuckerbergas jau žinojo, ką su šios bendrovės technologijomis ketina nuveikti.