„Samsung“ išlieka vienu iš vertingiausių prekės ženklų pasaulyje – tą rodo šių metų geriausių pasaulio prekės ženklų „Best Global Brands” reitingas, paskelbtas bendrovės „Interbrand“. Septintąją vietą reitinge užėmusios technologijų lyderės prekės ženklo vertė siekia 518,08 milijonų dolerių. Lyginant su praeitais metais, ji išaugo 14 procentų.
Į šio sąrašo pirmąjį dešimtuką „Samsung“ patenka jau penkerius metus iš eilės. Tokių rezultatų kompanija pasiekė aktyviai plėtodama šiuolaikines technologijas ir klientams siūlydama aukščiausio lygio produktus. Per pastaruosius dešimt metų „Samsung“ prekės ženklo vertė išaugo daugiau nei trigubai – 320 procentų.
„Greitai besikeičiančių, konkurencingų rinkų kontekste, investuoti į prekės ženklo vertės kūrimą yra būtina, – įsitikinęs Simonas Skupas, „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje, – Dėl šios priežasties ir toliau dėsime visas pastangas, kad būtume saviti ir galėtume suteikti išskirtinį dėmesį mūsų klientams.“
Šiais metais įmonė pristatė eilę naujų produktų, skirtinguose segmentuose – nuo išmaniųjų telefonų ir televizorių, iki buitinės technikos. Kaip teigia įmonės atstovai, nuolatinės inovacijos bei į šiuolaikinį vartotoją orientuota rinkodaros strategija yra esminiai veiksniai, lemiantys „Samsung“ prekės ženklo vertės augimą.
Kurdama novatoriškų produktų ir paslaugų ekosistemą, gerinančią klientų gyvenimą, „Samsung“ sulaukė rekordinių rezultatų pirmajame ir antrajame šių metų ketvirčiuose. Būtent sėkmingi finansiniai rezultatai bei optimistinis kompanijos požiūris buvo vieni iš pagrindinių veiksnių dar labiau sustiprinusių prekės ženklą pasaulyje.