Elektros ir dujų skirstymo bendrovė „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) gamtines dujas naudojantiems klientams nuo rugsėjo pradžios pradėjo siųsti trumpąsias žinutes (SMS) ir el. laiškus, kuriuose iš anksto informuoja apie laikiną dujų nutraukimą dėl planuojamų tinklo remonto darbų. Ši svarbi informacija pateikiama nemokamai ir siunčiama visiems klientams, kurie yra pateikę savo kontaktinius duomenis.
ESO siunčiamame pranešime klientui pateikiama informacija apie tai, kada bus pradedami darbai, kiek laiko jie truks ir kur laikinai bus nutrauktas dujų tiekimas. Atkreipiamas dėmesys, jog planinių remonto darbų metu dėl saugumo klientai nesinaudotų dujiniais įrenginiais, be to, rekomenduojama užsukti dujotiekio čiaupus.
„Atlikdami darbus ESO skirstomųjų tinklų objektuose laikomės griežtų darbų saugos reikalavimų: rūpindamiesi darbuotojų, rangovų ir klientų saugumu, tokių darbų metu laikinai nutraukiame energijos tiekimą. Suprasdami, kad tai gali sukelti nepatogumų, visada siekiame apie planuojamus darbus pranešti iš anksto, kad klientai galėtų tinkamai pasiruošti. Jeigu nesate pateikę kontaktinių duomenų arba norite juos atnaujinti, kviečiame tai padaryti patogiausiu būdu: prisijungti prie asmeninės paskyros savitarnos portale www.manogile.lt ir patikslinti savo kontaktinius duomenis“, – sakė ESO Paslaugų tarnybos direktorė Dalios Andrulionienė.
Duomenis pateikę privatūs klientai apie planuojamus darbus ir laikiną dujų tiekimo nutraukimą paprastai informuojami ne vėliau nei prieš 5 dienas, verslo klientai – prieš 30 dienų. Apie elektros tinklo remonto darbus ir laikiną elektros tiekimo nutraukimą informacija SMS ir el. paštu siunčiama jau šešerius metus – nuo 2010 metų rugsėjo mėnesio. Vidutiniškai per mėnesį išsiunčiama apie 70 tūkst. el. laiškų ir apie 35 tūkst. SMS.