VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūroje pasirašyta pirmoji priemonės „Smart Invest LT+“ finansavimo ir administravimo sutartis su Danijos kapitalo įmone, veikiančia Lietuvoje – UAB „Adform Lithuania“.
Tarptautinė informacinių technologijų įmonių grupės įmonė Lietuvoje, turinti beveik 500 darbuotojų, įgyvendins projektą – „Personalizuotos programuojamosios interneto reklamos tarp skirtingų įrenginių pateikimo technologijos“. Į projektą bus investuojama beveik 1 mln. Eur iš Europos Sąjungos (ES) struktūrinių fondų.
Mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros projekto vizija yra susijusi su interneto vartotojų įpročių ir technologijų pokyčiais – jeigu anksčiau buvo įprasta, kad vienas ar net keli vartotojai naudodavosi vienu interneto prieigą turinčiu įrenginiu, tai pastaruoju metu tas pats vartotojas naudojasi keliais įrenginiais: stacionariu kompiuteriu, nešiojamu kompiuteriu, planšete, išmaniuoju telefonu, SMART TV ir kt.
Vidutiniškai kiekvienas iš mūsų naudoja 3–6 įrenginius, priklausomai nuo regiono. Ankstesni vartotojų analizės, identifikavimo ir tikslinio reklamos pateikimo algoritmai, kurie paprastai rėmėsi su konkrečiu įrenginiu susijusių duomenų analize, yra dalinai veiksmingi tik vieno įrenginio plotmėje, tačiau visiškai neveiksmingi kelių įrenginių sąsajos atveju. Todėl efektyvaus interneto reklamos pateikimo klausimai turėtų būti siejami su kelių susijusių įrenginių identifikavimu t. y. identifikuojamas ne įrenginys, o įrenginių grupė, priklausanti tam pačiam anoniminiam individui, analize ir valdymu.
Įgyvendinus projektą sukurtos technologijos leis tiksliai identifikuoti sąsajas tarp interneto vartotojo įrenginių bei šio modeliavimo rezultatus panaudoti interneto reklamos kompanijų efektyvumui įvertinti ir „protingai“ pateikti interneto reklamą.
Įmonės finansų direktorius Aurimas Butavičius sako: „Norima personalizuoti interneto turinį į jį tikslingai nukreipiant interneto reklamą. Kiekviena reklama bus žmogui aktuali būtent tuo momentu“.
„Adform“ – tarptautinė informacinių technologijų (IT) įmonių grupė, teikianti interneto reklamos paslaugas žiniasklaidos planavimo agentūroms, portalams ir reklamos užsakovams. „Adform“ kuria bei vysto skaitmeninės reklamos valdymo (interneto marketingo) platformą, leidžiančią planuoti, pirkti, analizuoti ir optimizuoti skaitmenines reklamines kampanijas daugelyje įrenginių bei ekranų vienu metu. 2002 m. „Adform“ buvo įkurta Danijoje, o šiuo metu įmonės biurai veikia 16 pasaulio šalių, tarp jų – JAV, D. Britanijoje, Vokietijoje, Ispanijoje, Čekijoje, Nyderlanduose, Norvegijoje, Suomijoje, Švedijoje ir kt. šalyse.
Lietuvoje įmonė „Adform Lithuania“ įsikūrusi Kaune bei Vilniuje.