Lietuvių žaidimų studija „Nordcurrent“ pasiekė dar vieną rekordą – hitu tapęs maisto gaminimo žaidimas „Cooking Fever“ parsiųstas daugiau nei 100 milijonų kartų.
Prieš dvejus metus pasirodęs žaidimas buvo ypač šiltai priimtas mobiliųjų žaidimų gerbėjų. Per savo gyvavimo laikotarpį „Cooking Fever“ nuolat augino savo auditoriją ir netrukus buvo išleistas visoms mobilioms platformoms, o neseniai ir asmeniniams kompiuteriams „Windows“ parduotuvėje. Dar praėjusiais metais, žaidimo kūrėjai džiaugėsi perkopę 50 milijonų atsisiuntimų ribą, tačiau per metus šis skaičius buvo padvigubintas.
Greitai išpopuliarėję Vakarų pasaulyje, lietuviai ėmėsi aktyvios plėtros į Rytus ir per kelis pastaruosius mėnesius įsitvirtino didžiausiose Azijos rinkose: Kinijoje, Korėjoje ir Japonijoje. Tiesa, tam reikėjo nemažai keisti žaidimo įvaizdį, pritaikant jį kiekvienos šalies skoniams. Ypač sėkmingai pavyko įsibėgėti Japonijoje, kur pakeitus žaidime naudojamą hieroglifų šriftą ir po gausybės pagrindinės herojės kimono variacijų, „Cooking Fever“ pateko į populiariausių „Apple iOS“ žaidimų top dešimtuką.
„Cooking Fever“ žaidime žaidėjas atlieka restorano šefo rolę, privalėdamas teisingai ir laiku paruošti klientų užsakomus patiekalus. Per savo gyvavimo laikotarpį žaidimas jau sulaukė ne vieno įdomaus atnaujinimo, o pernai metais pasirašyta sutartis su „FC Barcelona“ klubu leido žaidimui dar labiau išpopuliarėti. Nuo savo starto, „Cooking Fever“ restoranų, kuriuose žaidėjai gamina maistą ir aptarnauja klientus, skaičius išsiplėtė nuo penkių iki šešiolikos, o naujausias žaidimo atnaujinimas pridėjo trečią Alpių kurorto teritoriją, kurios pirmasis restoranas, skirtas žaidėjų ilgai lauktam barbekiu griliui.
Išmėginti naujausią „Cooking Fever“ žaidimo versiją „Nordcurrent“ pakvies ir Lietuvos žaidėjus. Spalio 29–30 dienomis, parodų ir kongresų centre „Litexpo“ įvyks didžiausia žaidimų ir naujųjų technologijų paroda Baltijos šalyse „GameOn“.
„Mums visada be galo smagu susitikti su savo žaidėjais ir išklausyti jų nuomones apie mūsų kuriamus žaidimus. „GameOn“ – tai puiki proga pabendrauti su jaunaisiais žaidėjais, jų tėveliais ir išsiaiškinti kas mūsų žaidimuose jiems patinka labiausiai, o ką dar reikia tobulinti“, – pasakojo „Nordcurrent“ viešųjų ryšių koordinatorius Ričardas Jaščemskas.
„Atsidėkodami už dėmesį ir palaikymą, „GameOn“ metu ketiname savo žaidėjams surengti daugybę atrakcijų, konkursų, kuriuose šeimos ne tik įvertins savo greitį ir gudrumą, bet galės laimėti gardžius valgomus prizus“, – planais dalinosi Ričardas Jaščemskas.