„Baltic Optical Dimension“ apyvarta per 2016 metus, lyginant su tuo pačiu 2015 metų laikotarpiu, išaugo 15 kartų, o parduodamų lęšių kiekis – 41 kartą. Pirmąjį šių metų pusmetį eksportas pralenkė vietinės rinkos pajamas ir sudarė net 55 proc. visos apyvartos.
Tokį pardavimų šuolį nulėmė aktyvi „Baltic Optical Dimension“ veikla tiek Lietuvoje, tiek užsienyje. 2016 metais pasirašyti kontraktai su tarptautiniais partneriais. Jie prisidėjo prie eksporto pardavimų tempo didėjimo. Iki šiol augantis užsakymų skaičius parodo vis augantį užsienio partnerių pasitikėjimą įmone ir jos gaminamos produkcijos kokybe.
„Pardavimai išaugo daugiau nei 15 kartų, o gamybos personalas per 2016 m. II ketv. išsiplėtė iki dviejų pamainų“, – apie augimo priežastis kalba UAB BRD įmonės direktorius Vytautas Tuminas, atstovaujantis „Baltic Optical Dimension“ prekės ženklą.
Šiuo metu „Baltic Optical Dimension“ didina produktų pasiūlą rinkoje ir kuria efektyvias marketingo priemones klientams, o išaugusi pardavimų komanda aktyviai vizituoja Baltijos regioną. Nuolatiniai vizitai ir intensyvus bendravimas leido pristatyti partneriams BOD lęšių privalumus, taip pat suteikė abipusę komercinę naudą. Tai lėmė didesnę plėtrą geografine ir gamybos apimčių prasme.
„Baltic Optical Dimension“ drąsi ir veržli įmonė, siekianti per 2016–2017 metus tapti patikimiausiu partneriu savo klientams Baltijos šalyse toliau plečiant įmonės veiklą ir eksportuojant produkciją į vis tolimesnius regionus.
Šiuo metu įmonės produkcija ekportuojama į tokias konkurencingas optikos rinkas kaip Italija ir Prancūzija. Įmonė taip pat dirba su kitomis Baltijos šalimis ir Lenkija. Tačiau „Baltic Optical Dimension“ neapsiriboja vien Europos rinka, turi užsakymų iš Baltarusijos, Armėnijos, aktyviai derasi su Ukrainos bei kitomis įmonėmis iš Rytų rinkų.