Nuo 2000 m. elektrotechnikos ir automatikos srityje dirbanti įmonė UAB „Automatikos Sistemos“ ryžosi atnaujinti prekės ženklą. Per šešiolikos metų laikotarpį kompanijoje įvyko įvairių strateginių ir struktūrinių pokyčių, kurie nulėmė įmonės įvaizdžio atnaujinimo iniciatyvas.
Imtis atsinaujinimo darbų pastūmėjo ir globalizacijos įtaka, apimanti įvairiausias visuomenės, valstybės veiklos sritis.
„Buvo net tokių kuriozinių situacijų, kai užsienio partneriai ar tiekėjai kreipėsi į įmonę „Dear UAB“. Tikiu, jog įsiminti du gana ilgus žodžių junginius – Automatikos Sistemos – tikra nėra lengva“, - teigė marketingo vadovė Agnetė Butkevičiūtė.
Atnaujintas pavadinimas yra dviejų ankstesnių žodžių junginys – „asistemos“.
Naujojo įvaizdžio dominuojančios spalvos – raudona, juoda, balta – simbolizuoja energiją, veržlumą, kokybę bei pasitikėjimą. Šios spalvos įmonę lydi jau šešioliką metų.
„Nebuvo imtasi kardinalių pokyčių, norint išlaikyti įmonės identitetą ir vientisumą, kurio pagrindiniai akcentai yra pasitikėjimas ir kokybė“, – teigė marketingo vadovė Agnetė Butkevičiūtė.
Kartu su logotipo atnaujinimu vykdomi ir kiti firminio stiliaus elementų atnaujinimo darbai – vizitinės, blankai, korporacinio stiliaus nuotraukos, automobilių reklama, verslo dovanos, lauko išorės reklama, infografikai ir kt. Prieš keletą mėnesių atnaujintas įmonės internetinis tinklalapis, jo pritaikymas mobiliesiems įrenginiams. Sukurtos ir aktyviai prižiūrimos socialinės paskyros. Nuo šiol vieningas kompanijos įvaizdis atsiskleidžia tiek žodinėje, tiek vizualinėje, tiek rašytinėje komunikacijoje.