Mobiliojo ryšio lyderė „Tele2“ atsisako popierinių sutarčių su privačiais klientais ir visas sutartis sudarys bei saugos tiktai elektronine forma. Klientams tai reiškia, kad operatoriaus salonuose paslaugų sutartis jie skaitys ir pasirašys planšetinio kompiuterio ekrane.
Nauja tvarka bus patogesnė tiek „Tele2“ klientams, tiek darbuotojams. Bus taupomas visų laikas, o sutarčių spausdinimo ir transportavimo atsisakymas prisidės prie gamtos apsaugos. Klientai pasirašytas sutartis galės gauti elektroniniu paštu ir visada pasiekti savitarnos sistemoje internete.
Elektroninės sutartys jau sudaromos Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Šiaulių, Panevėžio, Marijampolės, Alytaus, Plungės, Šilutės, Prienų, Druskininkų, Utenos, Ukmergės ir Jonavos „Tele2“ salonuose. Sistema jau veikia beveik pusėje – 30 operatoriaus salonų, atnaujintos 82 konsultantų darbo vietos.
Iki metų pabaigos sistema bus įdiegta visuose 69 „Tele2“ salonuose Lietuvoje. Tokią inovaciją „Tele2“ sukūrė pirmieji tarp Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių ir, bendrovės žiniomis, apskritai pirmi šalyje.
„Inovacijos turi taupyti laiką ir pinigus, kuriuos galima skirti tam, kas iš tiesų svarbu. Didžiausia naujos sutarčių sudarymo tvarko nauda bus tai, kad specialistai galės skirti laiką ne sutarčių spausdinimui ir administravimui, o bendravimui su klientais“, – sakė Remigija Mikolaitienė, kredito procedūrų kontrolierė.
Pasak jos, sutarčių sudarymas planšetėje palankiai sutiktas tiek darbuotojų, tiek klientų. Konsultantai salonuose patenkinti, kad sumažėjo administracinių darbų, o klientams patinka proceso inovatyvumas ir patogumas. Kaip rodo darbuotojų atsiliepimai, labiausiai naujove džiaugiasi ne tik jaunimas, bet ir senjorai.
Visos anksčiau sudarytos popierinės sutartys su klientais galios iki jose numatyto termino, o naujos sutartys bus pasirašomos tiktai elektronine forma. Planuojama, kad po 2018 metų absoliuti dauguma popierinių sutarčių su privačiais klientais bus pasibaigusios ir liks tiktai sudarytos elektronine forma.
Mažesnės sutarčių spausdinimo, logistikos ir saugojimo išlaidos prisidės prie efektyvios operatoriaus veiklos ir klientams palankių paslaugų kainų.
Pirmąją Lietuvoje elektroninę sutarčių sudarymo sistemą „Tele2“ sukūrė kartu su partneriais – IT bendrovėmis „Iterato“, „Metasite“ ir „iTo“. „iTo“ sukūrė vartotojams draugišką elektroninės sutarties peržiūros ir pasirašymo planšetėje darbo aplinką. „Iterato“ sukūrė naują el. sutarčių valdymo modulį klientų aptarnavimo IT sistemai, o „Metasite“ parengė elektroninį duomenų archyvą.
Popierinių sutarčių atsisakymas yra dalis „Tele2“ įgyvendinamų gamtos apsaugos priemonių. Operatorius dar 2013 m. pradėjo naudotis žalia elektros energija, pagaminta Kauno hidroelektrinėje. Be to, atnaujinant „Tele2“ tinklą bazinės stotys pakeistos moderniomis, kurios naudoja 25 proc. mažiau elektros energijos.
„Teo“ komentaras
Norime patikslinti šiandien „Tele2“ skelbtą nepatikrintą informaciją, esą jie pirmieji Lietuvoje pradėjo sudarinėti e. sutartis. Užsakant „Teo“ paslaugas visoje Lietuvoje mūsų klientai e. sutartis pasirašo nuo šių metų vasario mėnesio. Šia galimybe daugiausiai naudojasi privatūs klientai, dėl skirtingų verslo valdymo procesų, e. sutartis sudariusiems verslo klientams papildomai siunčiame ir popierinį darbų aktą. Pasirašyti sutartis popieriniu formatu vis dar svarbu daliai mūsų klientų, todėl jų pageidavimu turime ir šią galimybę.