Keturis metus interneto projektais ir specializuotų valdymo sistemų kūrimu užsiimanti įmonė UAB „Virtualūs sprendimai“ spalio pradžioje pakeitė pavadinimą į „Fresh Media“.
„Mes augame ir keičiamės. Naujas pavadinimas „Fresh Media“ atskleidžia idėjų ir pasiūlymų pobūdį, įprasmina naują įmonės dvasią ir pasiryžimą. Keisdamiesi esame linkę keisti ir požiūrį į klientą. Mūsų klientais dažniausiai tampa nestandartinių sprendimų ieškančios įmonės. Taigi, tam, kad galėtumėm savo klientams pateikti tokius sprendimus, patys turime išsiskirti iš pilkos masės”, – pavadinimo keitimo motyvus įvardino „Fresh Media“ direktorius Mindaugas Tautkus.
Pasak direktoriaus, įmonės pavadinimo keitimu norima atkreipti klientų dėmesį į atsinaujinimo svarbą. „Klientai yra patenkinti mūsų darbo rezultatais, nes įmonėje visada buvo skiriamas ypatingas dėmesys atliekamų darbų kokybei. Ir toliau stengsimės išlaikyti šį veiklos kriterijų. Šiuo atsinaujinimu savo esamiems ir potencialiems klientams norime parodyti, kad nereikia bijoti atsinaujinti, net jei tuo būtų sulaužomi tam tikri stereotipai“, – sakė M. Tautkus.
„Virtualūs sprendimai“ veiklą pradėjo, kaip kompiuterinės įrangos pardavimo, priežiūros ir interneto svetainių kūrimo įmonė. Bendrovė auga ir keičiasi, bei pristato papildomas paslaugas skirtas įvaizdžio kūrimui, reklamai internete ir spaudoje. Išlieka ir specializuotų valdymo sistemų (sutarčių, informacijos mainų, turinio valdymo) projektavimo, programavimo paslaugos. Ypatingas dėmesys skiriamas kūrybiškumui, dizainui, kokybiškam ir standartus atitinkančiam programavimui. Šiuo metu įmonė pristato ir nestandartines reklamos priemones, artimiausiu metu tokių reklamos priemonių bus pasiūlyta ir daugiau.
UAB „Fresh Media“ ir toliau teiks sprendimus savo klientams, tarp kurių yra tokios Lietuvos bendrovės kaip „Eurocom“, Agrovaldymo grupė, „Lietuvos žinios“, „Sadas“, „Arimex“ ir kiti.