Bendrovė „Samsung Electronics“ yra įsipareigojusi savo vartotojams tiekti tik aukščiausios kokybės produktus. Siekiant išsiaiškinti apie praneštus „Galaxy Note7“ incidentus, vykdėme nuodugnų tyrimą, kurio metu paaiškėjo, jog yra problemų su baterijos elementu.
Pasauliniu mastu, šiuo metu (iki rugsėjo 1 d.) buvo užfiksuoti 35 tokie atvejai, Baltijos šalyse neužfiksuotas nė vienas atvejis. Svarbu pabrėžti, jog nei vienas žmogus nenukentėjo. Kartu su savo tiekėjais kruopščiai tiriame galimai pažeistas baterijas, kurios jau yra rinkoje. Tam, kad užtikrintume vartotojų saugumą, kuris yra absoliutus bendrovės prioritetas, „Galaxy Note7“ pardavimai yra stabdomi.
„Aukšti saugumo reikalavimai mums yra svarbiausias prioritetas, todėl šie incidentai yra vertinami nepaprastai rimtai. „Galaxy Note7“ siuntos yra laikinai stabdomos papildomam kokybės užtikrinimo tyrimui. Telefono pristatymas Baltijos šalyse nukeliamas spalio mėnesiui. Naują pristatymo dieną Lietuvoje paskelbsime iškart, kai galėsime“, – komentuoja „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje Simonas Skupas.
Visiems klientams, kurie jau įsigijo „Galaxy Note7“, „Samsung Electronics“ per ateinančias savaites įrenginius pakeis naujais. Vartotojai, turintys dvejonių dėl „Galaxy Note7“ saugumo, telefonus taip pat galės ištirti klientų techninio aptarnavimo centruose.
„Suprantame, jog dabartinė situacija sukelia nepatogumų, tačiau savo vartotojams siekiame tiekti tik aukščiausios kokybės produktus. Glaudžiai bendradarbiaujame su partneriais, kad įsigytus prietaisus į naujus, klientai galėtų pasikeiti greitai ir paprastai“, – aiškina S. Skupas.
Jau pristatytų įrenginių kiekis Baltijos šalyse nėra didelis, palyginus su visu išankstinių užsakymų kiekiu. Telefonų pristatymas išankstiniams užsakymams šiuo metu yra atidėtas. Nauja pristatymo data bus paskelbta kaip galima greičiau. Savo užsakymo dar negavę pirkėjai galės rinktis – laukti pristatymo arba atgauti įmoką. Bendrovė prašo būti kantriems ir laukti tolimesnės informacijos.