Siekdami pagerinti automobilių ekonomiškumą gamintojai pastaruoju metu įsivėlė į įdomias lenktynes, kurdami vis daugiau pavarų turinčias automatines greičių dėžes, rašo „Autoevolution“.
Štai, „General Motors“ neseniai paskelbė apie „Chevrolet Camaro ZL1“ modelyje montuojamą 10 laipsnių dėžę, nuo kitų metų tokios transmisijos variaciją turės ir „Ford F-150“ serijos pikapai.
Praėjusiais metais „Ford“ registravo patentą net 11 pavarų automatinei dėžei, bet dabar „Honda“, atrodo, perspjaus ir amerikiečius. Japonijos gamintoja patentavo taip pat 11 laipsnių transmisiją, tačiau jos kūrinys naudos net tris (!) sankabas vietoje dviejų.
Nors technologija tiksliai nėra aiški, tačiau, rašoma, kad trečioji sankaba turėtų padėti išvengti traukos duobių, kurios atsiranda pavaras perjungiant su dviem sankabomis. Tokiu būdu automobilis ne tik dar greičiau keistų pavaras, tačiau ir būtų ekonomiškesnis. Daugiau detalių ar gamybos terminų kol kas nėra pateikiama.