Daugiau nei pusę metų veikianti bilietų platinimo platforma „Paysera Tickets“ jau spėjo perimti dalį populiarių vasaros festivalių iš rinkos senbuvių.
Rinkos naujokė tikina, kad jau pardavė bilietų daugiau nei už 1,3 mln. eurų, o jų klientais tapo gerai žinomi vasaros festivaliai, tokie kaip Galapagai, Roko ir Bliuzo naktys, Mėnuo Juodaragis ir kiti.
Iki rugpjūčio mėnesio per šią sistemą bilietus platino 2373 renginiai ir parduoda daugiau nei 80 tūkst. bilietų.
„Paysera Tickets“ vadovas Justas Noreika teigia, kad žengti į beveik monopolinė rinką buvo rizikinga ir daug kas galvojo, kad jiems nepasiseks. Tačiau jie aiškiai žinojo savo privalumus ir kuo nepatenkinti buvo reginių organizatoriai.
„Mes pasiūlėme jiems mažesnę kainą ir didesnę laisvę. Suteikėme galimybę susikurti savo registracijos formą, paprašyti bilietų pirkėjų platesnės informacijos. Tarkime, maratonų organizatoriai gali įtraukti laukelį, kuriame pirkėjas nurodytų, kokį atstumą bėgs, koks marškinėlių ar batų dydis“, – pasakoja J. Noreika.
Pašnekovas taip pat priduria, kad tokiam augimui turėjo įtakos ir jautri tema bilietų platintojams – dvigubi mokesčiai.
„Kiek kartų, perkant bilietus į renginį, teko nemaloniai nustebti, jog pirkimo proceso pabaigoje iš kažkur dažniausiai atsiranda papildomi mokesčiai, kurie siekia iki 1,50 EUR už kiekvieną bilietą? Bilietų pardavimo rinkoje jau seniai yra nusistovėjusi ši keista praktika“, – teigia „Paysera Tickets“ vadovas.
„Paysera Tickets“ pabrėžia, kad jokių papildomų paslėptų mokesčių netaiko, tad nei bilietų pirkėjui, nei pardavėjui bilietų platinimo mokesčio nėra. Jam taikomas tik įmokų surinkimo mokestis už sėkmingą pirkimą. Iš esmės renginio organizatoriui pats sistemos naudojimas yra nemokamas, kaip ir bilietų tikrinimo įranga. Viskas ko reikia – išmanusis telefonas su „Android“ operacine sistema, kuriame įdiegta nemokama „Paysera Tickets“ bilietų tikrinimo programėlė.
J. Noreika pripažįsta, kad turi didelį panašiu principu veikiantį tarptautinį konkurentą „Eventbrite“, kuris taip pat siūlo lanksčią registraciją ir galimybę savarankiškai sukurti renginį.
„Jau testuojame savitarnos sistemą ir netrukus klientai patys galės, kurti, redaguoti ir valdyti bilietų pardavimą be mūsų pagalbos. Mes nebijome konkurencijos ir galime pasiūlyti patogesnį ir platesnį atsiskaitymo būdą Baltijos šalyse bei daugybėje kitų šalių. Mūsų pranašumas yra ir tai, kad pas mus kainuoja tik įmokų surinkimas per „Paysera“, tuo tarpu, „Eventbrite“ pasiima mokestį už pačią platinimo sistemą, o „PayPal“ už mokesčio surinkimą“, – tikina „Paysera Tickets“ vadovas.
Anot jo, „Eventbrite“ siūlo atsiskaityti tik per „PayPal“ arba mokėjimo korteles, tuo tarpu „Paysera Tickets“ kiekvienam klientui gali pasiūlyti jam patogiausius mokėjimo būdus, priklausomai nuo jo poreikių, šalies ir pirkėjų įpročių. „Paysera Tickets“ turi pranašumą, nes veikia kartu su mokėjimo sistema „Paysera“, kuri turi platų partnerių tinklą visame pasaulyje: nuo vietinių bankų konkrečiose šalyse iki atsiskaitymų prekybos centruose ar pašto skyriuose grynaisiais.