Jau du mėnesius Lietuvoje veikiančios drabužių parduotuvės internete www.dress.lt duomenimis, prekyba Lietuvos interneto erdvėje sparčiai populiarėja, o didžiausio dėmesio sulaukė drabužiai vyrams.
Pasak svetainę administruojančios EL style, UAB, direktorės Irmos Labutienės, įvertinus kelių mėnesių veiklos rezultatus, pastebėtos kelios tendencijos. „Labiausiai nustebino tai, kad du trečdalius visų pirkėjų sudarė vyrai. Matyti, kad jiems apsipirkimas parduotuvėse sukelia didelį stresą, todėl pirkti internetu daug smagiau ir paprasčiau, - sakė ji.
Pasak parduotuvės vadovės, įdomu yra ir tai, kad vyrai dažniau perka naktimis, o moterys – darbo metu. „Manome, kad moterys vakarais turi daugiau darbų ir mažiau galimybių ramiai prisėsti prie interneto, kur dažniausiai jau sėdi jų vyrai,“ – juokavo I.Labutienė.
Vyrams taip pat priklauso ir didžiausias bei mažiausias pirkinys dress.lt parduotuvėje. Mažiausias kol kas įsigytas pirkinys yra nosies ausų plaukų kirptuvas už 12 lt. Tačiau skaičiuojant pagal vidutinę vieno užsakymo vertę, vyrus aplenkia moterys. „Pasitvirtina išvada, kad moterys dėl vienos prekės į parduotuvę net neina, o sykį atėjusios, ieško prekių visai šeimai,“ – sakė I.Labutienė. Pasak jos, vyrai daugiausiai perka tik vyriškus drabužius, o moterys renkasi drabužius ne tik sau, bet ir vaikams.
„Džiaugiamės tokiu pirkėjų susidomėjimu. Tai rodo, kad rinka elektroninei komercijai vystytis Lietuvoje jau susiformavo ir aktyviai reaguoja į pasiūlytas naujienas,“- sakė Irma Labutienė. Tinklapyje atlikta apklausa, kurios tikslas buvo išsiaiškinti koks procentas žmonių Lietuvoje aktyviai perka internetu, parodė, kad net 12 proc. respondentų tai daro nuolat, 25 proc. yra pirkę kelis kartus, 56 proc. nėra pirkę internetu, bet norėtų tai daryti ir 7 proc atsakė, kad jiems tai kol kas nėra priimtina.
Pasaulyje drabužių prekybai internete tenka ketvirtoji vieta po kelionių užsakymo, kompiuterinės ir programinės įrangos bei po automobilių ir jų dalių pardavimo.