Pirmąjį šių metų pusmetį „Huawei“ pajamos augo 41 proc., o išmaniųjų telefonų pardavimai didėjo 25 proc., lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Tokie rezultatai pranoko visos industrijos augimą – tarptautinių tyrimų duomenimis, visame pasaulyje išmaniųjų telefonų šį pusmetį parduota vos 3,1 proc. daugiau.
„Huawei“ pajamos pirmajį šių metų pusmetį sudarė 77,4 mlrd. juanių, o išmaniųjų telefonų parduota 60,56 mln. vienetų.
„Ypač greitai augome ir tradicinėse aukštos klasės išmaniųjų telefonų rinkose kaip Europa, ir besivystančiose rinkose – Šiaurės Afrikoje, Centrinėje Azijoje, Lotynų Amerikoje. Augti itin konkurencingoje išmaniųjų telefonų rinkoje mums padėjo ilgalaikė strategija diegti inovacijas, atsižvelgti į vartotojų tendencijų pokyčius ir koncentruotis tiek į vietinę, tiek į tarptautinę rinką. Ateityje taip pat tęsime darbą su verslo partneriais, siekdami pasiūlyti vartotojams geriausią patirtį ir išvystyti naujus inovatyvius produktus, padedančius sujungti technologiją, kokybę ir stilių“, – sako Richardas Yu, „Huawei“ vartotojų verslo grupės generalinis direktorius.
Augimas užjūrio rinkose – didesnis nei vietinėje
2016 m. pirmojoje pusėje „Huawei“ vartotojų verslo grupė tęsė pajamų struktūros optimizavimą, o tai lėmė, kad augimas užjūrio rinkose buvo 1,6 karto greitesnis nei žemyninėje Kinijos dalyje. Bendrovės užimama pasaulinės išmaniųjų telefonų rinkos dalis pasiekė 11,4 proc., o 500–600 JAV dolerių vertės išmaniųjų telefonų rinkoje „Huawei“ dalis išaugo 10 proc.
Ypač geri rezultatai užfiksuoti Europoje. Kai kuriose Europos šalyse „Huawei“ užimamos rinkos dalis viršijo 15 proc., o tokiose šalyse kaip Didžioji Britanija, Vokietija ir Prancūzija pasiektas proveržis aukštos kokybės įrenginių rinkoje.
Pagrindinėse Šiaurės Afrikos ir Pietų Azijos šalyse bendrovės rinkos dalis taip pat augo. Egipte „Huawei“ išmaniųjų telefonų rinkos dalis šoktelėjo aukščiau 20 proc., o Naujojoje Zelandijoje – virš 15 proc. Stiprus augimas taip pat užfiksuotas besivystančiose rinkose Lotynų Amerikoje ir Centrinėje Azijoje. Kai kuriose šalyse „Huawei“ telefonų pardavimai net padvigubėjo.
Tuo tarpu Kinijoje „Huawei“ ir toliau stiprino savo kaip rinkos lyderio pozicijas, užimdama 18,6 proc. išmaniųjų telefonų rinkos.
Didžiausias dėmesys – inovacijoms
Nuolat demonstruojanti didelį pardavimų augimą, „Huawei“ vartotojų verslo grupė ir toliau diegs inovacijas tyrimų ir plėtros srityje bei sieks proveržių vystant produktus, platformas ir prekių ženklus.
Tokie „Huawei“ flagmanai kaip „P9“, „Mate 8“, „Honor V8“ ir „MateBook“ sulaukė sėkmės visame pasaulyje. „Mate 8“ pardavimai augo 65 proc., lyginant su ankstesnio modelio „Mate 7“ pardavimais tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. „P9“ ir „P9 Plus“ telefonų parduota 4,5 mln. Tarptautinėje rinkoje jų pardavimai augo 120 proc., palyginus su „P8“ pardavimais per tą patį 2015 m. laikotarpį. Be to, „Huawei“ pirmasis „du viename“ kompiuteris „MateBook“ pradėtas pardavinėti daugelyje pasaulio šalių, įskaitant ir JAV.
„Huawei“ vartotojų verslo grupė nenukrypsta ir nuo savo pasaulinių strateginių tikslų. 2016 m. gegužės mėn. visame pasaulyje bendrovės produktus pardavinėjo 35 tūkst. mažmeninių parduotuvių. Tai – 116 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. „Huawei“ pasaulinį parduotuvių tinklą jau sudaro apie 150 tūkst. parduotuvių.
Bendrovė ir toliau numato investuoti į sportą, gyvenimo būdą, madą, pramogas ir kitas sritis, kurios padeda priartinti prekių ženklą prie vartotojų visame pasaulyje ir didina žinomumą. „Huawei“ taip pat ketina tęsti bendradarbiavimą su daugeliu rinkoje pirmaujančių partnerių, tarp kurių yra „Leica“, „Swarovski“, „Harman Kardon“, „Audi“, „Google“, „Microsoft“, „Intel“ ir kt., siekdama pasiūlyti vartotojams pažangias industrijos naujoves.
2016 m. „Huawei“ dar kartą pateko į „BrandZ“ 100 vertingiausių pasaulio prekių ženklų sąrašą. „Huawei“ vertė sudarė 18,652 mlrd. JAV dolerių ir lėmė jos prekių ženklo šuolį iš 70 pozicijos 2015 m. į 50 poziciją 2016 m.
„Huawei“ turi gerą atspirties tašką toliau skverbtis į išmaniųjų telefonų, dėvimų įrenginių, išmaniųjų namų bei debesies verslus ir ateityje tapti visapusiškų sprendimų ir paslaugų teikėja, galinčia pasiūlyti klientams patogesnį ir išmanesnį būdą palaikyti ryšį savo gyvenime.