Leidinys „DigiTimes“ praneša, kad „Foxconn“ pradeda turimų išmaniųjų telefonų prekių ženklų integraciją. Kinų bendrovė jau seniai parduoda savo sukurtus įrenginius su „InFocus“ prekės ženklu, o dabar ketina Japonijoje savo išmaniuosius platinti su „Sharp“ pavadinimu, kadangi tekančios saulės šalyje šis logotipas vertinamas daug palankiau.
„InFocus“ komanda Taivano rinkoje platins išmaniuosius telefonus (taip pat ir „RoBoHoN“) su „Sharp“ ir „Nokia“ prekių ženklu. „InFocus“ pavadinimas išliks, tačiau bus naudojamas tik biudžetinio ir vidutinio kainų segmentų prietaisams papuošti. Dar vienas iš „Foxconn“ priklausančių mobiliųjų prekių ženklų – „MeiTu“, taip pat bus išsaugotas ir šie, pirmiausia asmenukių mėgėjams skirti telefonai, ir toliau bus platinami su pažįstamu logotipu.