„Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“ lenkia kitus automobilių gamintojus siūlydami klientams itin patogius valdymo technologijų sprendimus, atsikleidė tyrimas. Nepaisant to, to vis dar trūksta automobilių pardavėjų pastangų, siekiant įpratinti vairuotojus išnaudoti jiems siūlomas galimybes.
Paaiškėjo, kad net 39 proc. klientų nenutuokia, ką gali jų automobilis, teigiama tyrimo, kurį atliko TNS ir „Bearing Point Institute“, išvadose, skelbia broadcom.com. „Mūsų tyrimas atskleidė, kad geriausi Vokietijos originalios įrangos gamintojai bent jau kol kas užima nepajudinamas lyderių pozicijas“, – teigia „BearingPoint“ partnerė Sarah-Jayne Williams.
„Norėdami kaip reikiant išnaudoti technologinių sprendimų galimybių metą, visi originalios įrangos gamintojai turėtų negailėti investicijų, padėsiančių užtikrinti, kad klientai žino savo galimybes ir jomis noriai naudotųsi“, – pridūrė S. J. Williams.
Šiuo metu net 39 proc. savininkų neišnaudoja technologinių automobilių galimybių, kurios pademonstruojamos renkantis naują transporto priemonę, atskleidė apklausa. Anot „BearingPoint“ partnerės, tai ne kas kita, o neišnaudotos galimybės. Net 80 proc. automobilių jau 2020 metais turės pažangius technologinius sprendimus, tad jau visai greitai ateis diena, kai būtent jie lems automobilio pasirinkimą.
Apklausos rezultatai parengti remiantis atsakymais, kuriuos pateikė 3 tūkst. 724 tokius automobilius turintys asmenys iš septynių didžiausių Europos rinkų. Be jau minėtųjų Vokietijos automobilių gamintojų, apklausoje buvo minimi ir „Volkswagen“, „Renault“, „Ford“, „Peugeot“, „Jaguar“, „Land Rover“, „Porsche“ ir „Volvo“.