Anksčiau šį mėnesį „Tesla Motors“ jau atšaukė 2700 miesto visureigių „Model X“, kad ištaisytų trečios eilės sėdynių tvirtinimo mechanizmą, kuris susidūrimo atveju leistų sėdynei susilankstyti.
Apie 120 tūkstančių eurų kainuojančių elektromobilių savininkų irzlūs balsai šiomis dienomis žinasklaidoje skamba vis dažniau ir garsiau – panašu, kad „Model X“ seka ankstesnio „Tesla“ automobilio „Model S“ pėdomis ir rinką pasiekė turėdamas patikimumo problemų.
Leidinys „Autoblog“ rašo, kad brangiai kainuojančių „Model X“, kurie gali pasigirti tarsi sakalo sparnai pasikeliančiomis durimis, per 300 kilometrų leidžiančiomis nuvažiuoti baterijomis ir arti atsidūrusių objektų jutikliais, apsaugančiais nuo susidūrimo su kitais automobiliais, savininkams iškilo kur kas žemiškesnių ir varginančių problemų, įskaitant paprasčiausiai neužsidarančias duris ir langus.
„The Wall Street Journal“ apie šias problemas pranešė ketvirtadienį, balandžio 21 dieną. Netikėti sutrikimai užklupo kelis „Model X“ savininkus, tarp jų vieną klientę, kuriai neatsidarė sakalo sparnų konstrukcijos durys, kai ji ruošėsi vežti vaikus į mokyklą.
„Apmaudu, – skundėsi ji leidiniui. – Pakloji tiek pinigų... o durys neatsidaro“. „Consumer Reports“ taip pat paskelbė netrumpą straipsnį apie nepatenkintus klientus, tarp jų ir 75 metų pensininką Michaelą Karpfą, kuris savo „Model X“ iš „Tesla“ gamyklos atsiėmė anksčiau šį mėnesį – tačiau tik tam, kad jį užgriūtų virtinė problemų. Tarp jų jis nurodė tas pačias sakalo sparnų duris, kurios neužsidaro, ir artumo jutiklius, kurie nepajuto kyšančios stogo atbrailos ir leido durims į ją atsitrenkti.
M. Karpfas taip pat skundėsi, kad salone kelis kartus buvo „pakibęs“ milžiniškas „Model X“ multimedijos informacinis ekranas. Vienas bendrovės atstovas spaudai nusiuntė svetainei „TechCrunch“ pranešimą spaudai apie šiuos gedimus.
Jis rašė: „Siekiame gaminti patikimiausius pasaulyje automobilius. Nors su ankstyvaisiais „Model X“ iškilo kai kurių sutrikimų, šios problemos nėra plačiai paplitusios, ir mes glaudžiai bendradarbiaujame su kiekvienu savininku, kad greitai sureaguotume ir aktyviai išspręstume bet kokį gedimą. Taip elgsimės tol, kol kiekvienas klientas liks visiškai patenkintas. Šis įsipareigojimas yra viena iš priežasčių, kodėl 98 proc. mūsų pirkėjų teigia, kad kitą kartą vėl rinktųsi „Tesla“ automobilį“.