Bendros konsoliduotos „Teo“ ir „Omnitel“ šių metų pirmojo ketvirčio pajamos siekė 82,5 mln. eurų ir buvo 2 proc. didesnės nei pernai per tą patį laikotarpį (skaičiuojant abiejų bendrovių pajamas kartu). Konsoliduota bendrovių EBITDA, neįskaičius vienkartinių sąnaudų, šoktelėjo iki 29,2 mln. eurų ir buvo 12,5 proc. didesnė nei prieš metus. EBITDA marža, neįskaičiavus vienkartinių sąnaudų, pirmąjį ketvirtį siekė 35,4 procento.
„Pirmieji trys bendros veiklos mėnesiai rodo, kad integracijos iššūkiai neatitolino abiejų bendrovių nuo klientų ir svarbiausių verslo tikslų. Planuotas sinergijos efektas pasitvirtina praktikoje – du stiprūs žaidėjai kartu reiškia stipresnę komandą“, – sako „Teo“ ir „Omnitel“ vadovas Kęstutis Šliužas. Jis pažymi, kad klientai teigiamai vertina sprendimą suvienyti jėgas ir abiejų bendrovių potencialą. Bendros pajamos iš privačių klientų pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 45,3 mln. eurų, pajamos iš verslo klientų siekė 36,1 mln. eurų, kitos pajamos – 1 mln. eurų. Labiausiai didėjo pajamos iš TV paslaugų – 21,2 proc., IT paslaugų (neįskaičiavus IT įrangos pardavimo) – 14,8 proc. ir mobiliojo ryšio paslaugų – 11,2 procento. Pajamos iš įrangos pardavimo mažėjo 14,7 proc., o iš fiksuotosios balso telefonijos paslaugų – 9 procentais.
Antrą ketvirtį iš eilės fiksuojamas dviženklis pajamų iš mobiliojo ryšio paslaugų spurtas. Prie jo prisidėjo 40 tūkstančių klientų per metus išaugęs reguliarių mobiliojo ryšio paslaugų naudotojų skaičius ir nuolat didėjantis mobiliųjų duomenų vartojimas. Bendras aktyvių mobiliojo ryšio abonentų skaičius 2016 m. kovo 31 d. sudarė 1,3 mln. ir per metus beveik nepakito.
Tikras proveržis pasiektas tarptinklinio mobiliojo ryšio srityje – pirmąjį ketvirtį mobiliųjų duomenų naudojimas Baltijos ir Šiaurės šalyse per metus išaugo net 12 kartų. Nuo vasario „Omnitel“ klientai keliaudami šešiose Baltijos ir Šiaurės šalyse gali skambinti ir naršyti internete tokiomis pat sąlygomis kaip Lietuvoje.
Toliau rekordiniais tempais augo „Išmaniosios Teo televizijos“ (IPTV) klientų skaičiaus. Pirmąjį ketvirtį IPTV klientų skaičius padidėjo 24,3 proc. (palyginti su pirmuoju 2015-ųjų ketvirčiu) ir pasiekė 172 tūkstančius. Šviesolaidinio interneto prieigą (FTTH) įsigijusių klientų skaičius išaugo 12,2 proc. ir pasiekė 231 tūkstantį.
Investicijos į 4G/4G++ bei šviesolaidinį tinklus per pirmuosius tris šių metų mėnesius taip pat buvo didesnės nei prieš metus: 5,9 mln. eurų 2016 m. palyginti su 4,9 mln. eurų 2015 metais. Remiantis naujausiais RRT duomenimis, „Omnitel“ 4G ryšys yra didžiausias Lietuvoje. Jis dengia iki 85 proc. Lietuvos teritorijos ir yra prieinamas daugiau nei 96 procentams šalies gyventojų.