Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Raibec“ šią savaitę pristatė įrankį, kuris labai supaprastina darbą su „Google AdWords“ kampanijomis ir gali žymiai padidinti reklamos investicijų grąžą.
Paslaugos „Sales2Go“ pagrindas – algoritmas, gebantis sekti pasikeitimus tinklalapio produktų kataloge ir pagal juos savarankiškai kurti, talpinti ir atnaujinti skelbimus visame „Google“ reklamos tinkle. Kadangi sukuriami skelbimai yra labai konkretūs, „Google“ platforma jiems automatiškai suteikia mažesnę paspaudimo kainą ir aukštesnes reklamines pozicijas.
Agentūros vadovo Remigijaus Kuliešiaus teigimu, trečius metus tobulinamai paslaugai savo funkcionalumu analogų rinkoje šiuo metu nėra. „Panašūs įrankiai leidžia arba automatizuoti veiksmus jau sukurtose kampanijose, arba yra skirti siauresnei sričiai, pavyzdžiui, pakartotinei reklamai, – sako R. Kuliešius. – Mūsų paslaugos bandomosios versijos konkrečiose elektroninėse parduotuvėse perkančiųjų skaičių pakėlė du kartus arba daugiau.“
Didžiausio susidomėjimo paslauga agentūra tikisi iš elektroninių parduotuvių, aviabilietų kompanijų ir kitų elektroninės komercijos verslų, turinčių didelį ir nuolat kintantį produktų asortimentą.