Socialinio tinklo „Facebook“ vadovai yra pasibaisėję, nes žmonės apie save publikuoja vis mažiau ir mažiau asmeninės informacijos.
Žmonės, remiantis „The Information“ ataskaita, vis dar dalijasi įrašais ant savo sienų, tačiau daug dažniau publikuoja nuorodas į kitus puslapius nei savo mintis, darytas nuotraukas ar filmuotus vaizdo siužetus.
Tikriausiai taip nutinka dėl to, kad žmonės turi vis daugiau ir daugiau draugų, kurių dalis – labai seni draugai, su kuriais nenorima dalintis gana intymia informacija, rašo independent.co.uk. Tai jaudina feisbuką dėl fenomeno, kompanijoje vadinamo „konteksto griūtis“. Tai yra matymas ir supratimas, kad žmonės socialiniame tinkle jau nesidalija intymia informacija: jie tai daro naujesniuose ir mažesniuose socialiniuose tinkluose, tokius kaip „Snapchat“ ar „Instagram“.
Kompanijos „Facebook“ vadovas Markas Zuckerbergas iš darbuotojų reikalauja, kad šie kurtų naujas strategijas, kaip paskatinti „asmeninį dalijimąsi“, praneša „Bloomberg“. Manoma, kad keletas naujų įskiepių feisbuke būtent ir buvo susiję su šiuo spaudimu. Tarkime, vienu pavyzdžių gali būti laikomas įskiepis „šią dieną“, kuris primena apie prieš metus ar anksčiau tą dieną publikuotą turinį, drąsindamas žmones pasidalinti nostalgiškais prisiminimais. Taip pat puslapis stengiasi priminti šventines dienas ir siūlo žmonėms sveikinti artimuosius.
Pastebima ir tai, kad programėlė, naudodamasi leidimu prieiti prie vartotojo išmaniojo prietaiso, siūlo publikuotas visas paskutines vartotojų darytas nuotraukas. Ekspertai tvirtina, kad būtent dėl to feisbuke atsirado galimybė publikuoti tiesiogines transliacijas.