Vertingiausių prekių ženklų pasaulyje šimtuke „Huawei“ šiemet užima 47 vietą. Šį prekių ženklų sąrašą sudarė ir kovo mėn. paskelbė konsultacijų bendrovė „Brand Finance“, atsižvelgdama į prekių ženklų stabilumo rodiklį, prekių ženklo lojalumą ir investicijas į rinkodarą.
Tai, kad „Huawei“ neapleidžia savo pozicijų pasaulinių prekių ženklų reitingų lentelėse rodo, kad bendrovė sėkmingai įsitvirtino visame pasaulyje. Pastaraisiais metais stipriai išaugo bendrovės „Huawei“ veiklos apimtys užsienio šalyse, o pagal turimą išmaniųjų telefonų rinkos dalį šiuo metu bendrovė užima trečią vietą pasaulyje. 2015 m. „Huawei“ visame pasaulyje pardavė 108 mln. išmaniųjų telefonų – 44 proc. daugiau nei ankstesniais metais, o metinės pajamos sudarė daugiau kaip 20 mlrd. JAV dolerių – beveik 70 proc. daugiau nei 2014 m. Šiemet bendrovė planuoja toliau didinti užimamą užsienio rinkų dalį, stiprinti lyderio pozicijas Kinijoje ir aukštos klasės prietaisų rinkoje pasivyti bendroves „Apple“ ir „Samsung“.
Prie aukštų rezultatų prisidėjo ir tai, kad antrą 2015 m. ketvirtį „Huawei“ pakilo į didžiausių pasaulyje planšetinius kompiuterius gaminančių ir jais prekiaujančių bendrovių penketuką, o ketvirtą ketvirtį buvo užfiksuotas planšečių apyvartos šuolis, sudaręs 124,6 proc. Tai lėmė, kad bendrovės rinkos dalis padidėjo 3,4 proc., o metinis augimas šoktelėjo 1,8 procentinio punkto iki 3,1 proc.
Nors bendrai planšetinių kompiuterių rinka mažėjo, besitęsiant didelio ekrano išmaniųjų telefonų bumui, „Huawei“ pasipriešino šiai tendencijai ir, nepaisant bendrojo rinkos nuosmukio, padidino parduotų prietaisų skaičių. Bendrovės „Sino Market Research“ nesenai paskelbtoje 2015 m. planšetinių kompiuterių rinkos segmento analizės ataskaitoje nurodoma, kad 2015 m. Kinijoje buvo parduota daugiau kaip 25 mln. planšetinių kompiuterių. Čia „Huawei“ pasiekė 228 proc. metinio augimo rodiklį ir pagal parduotų prietaisų skaičių nusileido tik bendrovei „Apple“.
„Sino“ duomenimis, paklausiausi buvo planšetiniai kompiuteriai su 8 colių ekranu – jų apyvarta sudarė iki 42 proc. visos planšetinių kompiuterių rinkos. „Huawei“ ėmėsi aktyvių veiksmų didinti savo užimamą 8 colių ekrano planšetinių kompiuterių rinkos dalį ir užsitikrino galimybę ateityje dar geriau įsitvirtinti planšetinių ir hibridinių – „du viename“ – kompiuterių rinkos segmentuose. 2016 m. pradžioje Barselonoje „Huawei“ pristatė savo pirmąjį hibridinį kompiuterį „MateBook“.
Pastaraisiais metais „Huawei“ siekė stiprinti prekių ženklą. Visame pasaulyje būdama futbolo ir kitų populiarių sporto šakų rėmėja, „Huawei“ padidino savo produkcijos apyvartas Europoje ir Amerikoje, o prekių ženklas įgijo gerą reputaciją. 2016 m. kovo mėn. „Huawei“ paskelbė, kad jos naujuoju prekių ženklo ambasadoriumi pasaulyje tapo futbolo legenda Lionelis Messis. Tikimasi, kad ši partnerystė padės „Huawei“ toliau plėstis aukštos klasės prietaisų rinkoje, o su prekių ženklu „Huawei“ susipažins ir jį pamėgs dar daugiau vartotojų visame pasaulyje.