Per pirmąją savaitę po pristatymo 325 tūkstančiai žmonių rezervavo „Tesla Model 3“ – kovo 31-ąją Jungtinėse Amerikos Valstijose pristatytą kompaktišką elektromobilį, kurio gamybos pradžia planuojama tik kitų metų pabaigoje.
Kiekvienas rezervuojantis šį fenomenalų marketingo produktą, turintį kažkada pavirsti kompaktišku automobiliu, kuris vienu įkrovimu nuvažiuos apie 350 km, sumokėjo po tūkstantį JAV dolerių (apie 880 eurų), tad nesunku suskaičiuoti, kad į kompanijos sąskaitą jau suplaukė beveik trečdalis milijardo dolerių (apie 286 mln. eurų).
„Tesla“ skelbė, kad pigiausia „Model 3“ versija kainuos 35 tūkst. dolerių (apie 30,8 tūkst. eurų). Tokiu būdu įmonė jau gamybos pradžioje gali planuoti minimalias 11,375 mlrd. dolerių (apie 10 mlrd. eurų) įplaukas. Bet iš tikrųjų jos bus dar didesnės, nes minimalia kaina bus parduota tik dalis elektromobilių, dauguma jų bus brangesnės versijos.