Praėjus metams po išmaniųjų laikrodžių „Apple Watch“ pardavimo pradžios, rinkos tyrimuose besispecializuojanti įmonė „Fluent“, atliko vartotojų požiūrio į šį prietaisą tyrimą. Apklausoje dalyvavo daugiau nei du su puse tūkstančio amerikiečių, o tai, pasak tyrėjų, tyrimo rezultatais leidžia pasitikėti 95 procentais.
Apklausa parodė, kad apie 8 proc. respondentų yra „Apple Watch“ savininkai, o dar 8 proc. turi kitą išmaniojo laikrodžio modelį. Kitaip tariant, „Apple“ gaminys užima pusę JAV išmaniųjų laikrodžių rinkos. „Apple Watch“ dažniausiai naudojamas stebėti sporto režimą.
Paaiškėjo, kas 62 proc. „Apple Watch“ savininkų planuoja pirkti sekantį šio išmaniojo laikrodžio modelį. 46 proc. iš jų teigia, kad pirktų laikrodį dėl patogumo, o 31 proc. – dėl funkcijų. Įdomu tai, kad tiek pat, t. y. 31 proc. „Apple Watch“ savininkų pripažino, kad dabar nepirktų šio laikrodžio, nes jis neduoda jokios naudos. Už šią grupę gausesnė yra tik respondentų dalis, kurie nepirktų laikrodžio dėl aukštos kainos.
Tarp tų, kurie neturi „Apple Watch“, aukštą kainą įvardino 46 proc., o prietaisą nereikalingu laiko 26 proc.