„Huawei“ pajamos 2015 m. augo 37 proc. ir siekė 395 mlrd. juanių arba 60,8 mlrd. JAV dolerių. Tuo tarpu grynasis pelnas šoktelėjo 33 proc. ir sudarė 36,9 mlrd. juanių arba 5,7 mlrd. JAV dolerių. Tokius rezultatus lėmė bendrovės investicijos į pagrindines veiklos sritis bei informacinių ir ryšių technologijų rinkos augimas.
„Tam tikra prasme ilgalaikį bendrovės „Huawei“ rezultatų augimą lėmė pačios IRT rinkos apimtys, skatinančios augti viso pasaulio skaitmenines ekonomikas. Tačiau mūsų augimą lėmė ir tiesioginis strateginiams tikslams sutelktas dėmesys, ir gausios investicijos į mūsų pagrindines veiklos sritis. Ateinančius trejus–penkerius metus daugiausiai dėmesio skirsime tarpusavio ryšio galimybėms didinti, vertikalių pramonės šakų plėtrai skatinti ir naujiems tinklo pajėgumams kurti. Esame atviri, pasirengę bendradarbiauti ir visi drauge siekti bendros sėkmės, todėl glaudžiai bendradarbiausime su savo klientais ir partneriais, kad sukurtume kaip galima daugiau pramonės plėtros galimybių. Kartu sukursime labiau sujungtą pasaulį“, – sako Guo Ping, „Huawei“ valdybos pirmininko pavaduotojas, šiuo metu einantis generalinio direktoriaus pareigas.
2015 m. didelis augimas buvo užfiksuotas trijuose bendrovės veiklos segmentuose. Operatorių verslo grupės metinės pajamos siekė 232,2 mlrd. juanių (35,8 mlrd. JAV dolerių) ir per metus išaugo 21 proc. Plačiai pristatyti 4G tinklai tapo vienu pagrindinių veiksnių, lėmusių šių pajamų augimą. Įmonių verslo grupės metinės pajamos sudarė 27,6 mlrd. juanių (4,3 mlrd. JAV dolerių) ir per metus išaugo 44 proc. Bendrovės į įmones orientuotos veiklos apimtys ypač išaugo visuomeninio saugumo, finansų, transporto ir energetikos sektoriuose. Vienas svarbiausių rodiklių, patvirtinančių sėkmingą „Huawei“ veiklą 2015 m., buvo tai, kad vartotojų verslo grupės metinės pajamos pasiekė 129,1 mlrd. juanių (19,9 mlrd. JAV dolerių) ir per metus soktelėjo net 73 proc. Tokį šuolį tiesiogiai lėmė išaugusi aukščiausios kokybės produktų paklausa ir vis didėjanti bendrovės „Huawei“ prekių ženklo įtaka vartotojams.
Pastaruosius 20 metų „Huawei“ daugiausiai dėmesio skyrė IRT infrastruktūrai bei nuosekliai investavo į mokslinius tyrimus ir plėtrą. Vien 2015 m. „Huawei“ investicijos į tyrimus ir plėtrą sudarė 15 proc. bendrovės metinių pajamų – 59,6 mlrd. juanių (9,2 mlrd. JAV dolerių), o pastarąjį dešimtmetį į mokslinius tyrimus ir plėtrą bendrovė investavo daugiau kaip 240 mlrd. juanių (apie 37 mlrd. JAV dolerių).
„2015 metus baigėme užimdami tvirtą finansinę poziciją, iš veiklos gaudami stabilių pinigų srautų, turėdami daugiau grynųjų pinigų ir veiksmingai kontroliuodami riziką. 2016 metais toliau daugiausiai dėmesio skirsime produktų kūrimo strategijai, visoje veikloje orientuodamiesi į vartotojus. Toliau vykdysime valdybos transformavimo projektus ir sieksime būti geriau pasirengę ateičiai, o taip pat didinsime mūsų veiklos efektyvumą, kad užtikrintume bendrovės augimo tvarumą“, – sako Sabrina Meng, „Huawei“ finansų direktorė.
Bendrovės „Huawei“ 2015 m. metinė ataskaita yra parengta finansinių ataskaitų, kurių nepriklausomą auditą atliko tarptautinė apskaitos bendrovė „KPMG“, pagrindu.