Remiantis „Kaspersky Lab“ apklausos rezultatais, daugiau nei du trečdaliai bendrovių mieliau renkasi banką, turintį nepriekaištingą saugumo reputaciją. Bankai, kuriems saugumas yra prioritetas ir kurie imasi visų priemonių jam užtikrinti, turės pranašumą išlaikant esamus klientus ir pritraukiant naujų.
Tyrimo metu nustatyta, kad devynios iš dešimties (94 proc.) įmonių naudoja internetinę bankininkystę savo kasdienėje veikloje. Gebėjimas naudotis banko paslaugomis be būtinybės fiziškai apsilankyti banke suteikia daug pranašumų, įskaitant reagavimo laiko pagerinimą ir ženklų veiklos išlaidų mažinimą.
Tačiau šis patogumas gali turėti ir neigiamos įtakos, kai įmonės susiduria su internetiniu finansiniu sukčiavimu ir suteikia kibernetiniams nusikaltėliams dar vieną galimybę sukompromituoti įmonių IT infrastruktūrą. Mažiau nei du trečdaliai (63 proc.) „Kaspersky Lab“ apklaustų įmonių supranta šias rizikas ir įgyvendina visas įmanomas saugumo priemones, siekiant apsaugoti savo duomenis.
Kai kalbama apie informacijos apsaugą, saugumas vaidina svarbų vaidmenį įmonėms renkantis, su kokiu banku bendradarbiauti. Beveik trys ketvirtadaliai (72 proc.) apklaustų įmonių pareiškė, kad rinktųsi bankus pagal jų saugumo reputaciją; beveik devynios iš dešimties (88 proc.) yra pasirengusios mokėti papildomai, kad galėtų dirbti su stiprią saugumo politiką ir gerus saugumo įrašus turinčiu banku. 43 proc. įmonių taip pat teigė, kad pačios turi imtis priemonių, siekiant apsaugoti per jų bankus daromus internetinius finansinius sandorius.
„Kaspersky Lab“ Sukčiavimo prevencijos skyriaus vadovas Rosas Hoganas komentuoja: „Šiandienos technologijų valdomoje aplinkoje bankai veikia labiau kaip IT bendrovės nei finansinės institucijos. Visos jų sąveikos su klientais ir partneriais yra kompiuterizuotos, informacija dalijamasi ir saugoma internete. Nepaisant pranašumų, bankininkystės procesai pažeidžiami ir bet koks kompromisas IT infrastruktūroje gali sukelti didžiulį duomenų praradimą ar net sudėtingas finansines problemas ir pakenkti reputacijai. Todėl būtina, kad bankai mąstytų labiau kaip IT įmonės ir, kurdami bei pristatydami savo paslaugas, saugumą padarytų savo prioritetu.“