Jeigu „Facebook“, kaip tikimasi, balandžio mėnesį vyksiančioje konferencijoje F8 praneš apie „Bot Store“ parduotuvės atidarymą, tai gali būti vienas svarbiausių įvykių technologijų industrijoje nuo „Apple“ programėlių parduotuvės „App Store“ atidarymo 2008-aisiais, rašo techcrunch.com.
Net ir „Steve‘as Jobsas tuomet negalėjo nuspėti „App Store“ poveikio. Kai „App Store“ buvo atidaryta pirmą kartą, visame pasaulyje „iPhone“ turėjo 6 mln. žmonių. Baigiantis metams „iPhone“ savininkų skaičius daugiau negu padvigubėjo ir kiekvienais vėlesniais metais sparčiai augo.
„App Store“ ekosistema, kurioje dabar yra daugiau nei 1,5 mln. programėlių, pradėjo naują mobilią erą.
Dabar „Facebook Messenger“ kas mėnesį turi 800 mln. aktyvių vartotojų – 100 kartų daugiau, nei paleidus „App Store“ buvo „iPhone“ savininkų. Dabar „Messenger“ naudojasi daugiau žmonių, nei kada nors parduota „iPhone“ telefonų.
Šių metų sausio mėnesį pirmą kartą praneša apie gandus, kad „Facebook“ žada kurti „Messenger“ programų parduotuvę „Bot Store“, kuri susirašinėjimą paverstų nauja pasauline platforma.
„Bot Store“ leistų vartotojams atsisiųsti aibę autonominių programų, kuriomis jie galėtų naudotis per „Messenger“ programėlę. Žmonės galėtų atsisiųsti maisto programą ir bet kuriuo metu išsiuntę žinutę užsisakyti, pavyzdžiui, picą. Arba kino bilietus, taksi ar lėktuvų skrydžius ir visa tai būtų padaroma iš vienos aplikacijos išsiuntus žinutę.
Kai vartotojai neišeidami iš savo susirašinėjimų lango galės užsisakyti paslaugas, kam dar reikės įprastinių programėlių?
„Messenger Bot Store“ pasekmes pajustų verslininkai, kuriems platforma suteiktų naują būdą sąveikauti su vartotojais, taip pat investuotojai, programėlių kūrėjai ir dizaineriai.
Tiesa, kaip rašo independent.co.uk, dabar yra ankstyvosios tokių programų egzistavimo dienos ir vartotojai į jas gali nepasineri taip greitai. Tačiau iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad vartotojams būtų labai patogu visas mobilias paslaugas perkelti į vieną platformą, o ne naudotis 30 atskirų programėlių.