Neaudituotais duomenimis AB Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) 2015 metais gavo 19,2 mln. eurų pajamų – 1,6 proc. daugiau nei 2014 metais, kai pajamos siekė 18,9 mln. eurų. Tuo tarpu grynojo pelno bendrovė 2015 metais uždirbo 171,3 tūkst. eurų, t. y. 2,4 karto daugiau nei 2014 metais, kai bendrovės grynasis pelnas siekė 71,9 tūkst. eurų. 2015 metų Telecentro 12 mėnesių EBITDA sudarė 5,621 mln. eurų, o EBITDA marža – 29,3 procento.
2015 metais Telecentras pajamas iš duomenų perdavimo ir televizijos bei radijo paslaugų išlaikė panašias kaip pernai – jos atitinkamai sudarė 11,8 mln. eurų ir 5,7 mln. eurų. „Telecentro veikla apima bevielio duomenų perdavimo, televizijos ir radijo programų siuntimo bei kitas telekomunikacijų sektoriui būdingas paslaugas: balso telefoniją, ryšio įrangos talpinimą, duomenų centrus ir kitą. Kiekvienai iš šių sričių skiriame didelį dėmesį bei keliame ambicingus tikslus. Praeitais metais duomenų perdavimo srityje startavome su 4G interneto techninės platformos modernizavimu ir perėjimu prie 4G LTE technologinio sprendimo, o televizijos ir radijo paslaugų srityje pradėjome diegti aukštos raiškos (HD – angl. High Definition) televizijos tinklą nacionaliniam transliuotojui LRT. 2015 m. Telecentro investicijos į plėtrą ir palaikymą siekė virš 4 mln. eurų“, – teigia Telecentro generalinis direktorius Remigijaus Šeris.
2015 metais sėkmingai startavęs MEZON 4G LTE interneto ryšis šiuo metu yra teikiamas devyniuose šalies miestuose: Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Tauragėje, Alytuje, Utenoje, Anykščiuose ir Telšiuose. 2016 metais planuojama tolimesnė sparti 4G LTE tinklo plėtra ir žadama pastatyti dar virš 400 bazinių LTE stočių užtikrinant kokybišką ryšį daugelyje Lietuvos miestų ir miestelių. „Praeitais metais gyventojams bei verslo įmonėms pasiūlėme kokybišką ir spartų 4G LTE ryšį.
Iš kitų operatorių išsiskiriame tuo, kad pasirinkta LTE TDD technologija mums leidžia užtikrinti didesnį duomenų perdavimo greitį, operatyviau reaguoti į klientų duomenų atsisiuntimo ir išsiuntimo poreikius bei koreguoti jų proporcijas. Dabar klientai gali naudotis 3 kartus didesne MEZON 4G interneto sparta tiek mieste, tiek namuose. Galime pasidžiaugti, kad testuojant 4G LTE tinklą Vilniuje buvo pasiekta 200 Mbp/s sparta. O klientams teigiamai įvertinus paslaugos kokybės šuolį bei patogius neribotų duomenų planus, duomenų suvartojimas išaugo 2,5 karto iki vidutiniškai 100 GB per mėnesį“, – teigia Telecentro generalinis direktorius.
Telecentras 2016 metais planuoja užbaigti aukštos raiškos (HD – angl. High Definition) televizijos tinklo diegimo darbus. Įgyvendinus numatytą projektą bus sukurtas ne mažiau nei 96,1 proc. šalies teritorijos apimantis aukštos raiškos televizijos tinklas ir ne mažiau nei 98,1 proc. Lietuvos gyventojų bus sudarytos sąlygos matyti nacionalinio transliuotojo LRT nekoduotas, aukštos raiškos vaizdo standartu rodomas, programas. „HD televizija pasižymi didelės raiškos vaizdu, užtikrina platesnį pačio vaizdo formatą, leidžia pašalinti atspindžius ir „sniego“ trukdžius TV eteryje, pagerina garso kokybę. Todėl džiaugiamės, kad Lietuvos gyventojai jau 2016 metų liepos mėnesį LRT programas matys žymiai aukštesnės kokybės!“, – sako R. Šeris. Pasak Telecentro generalinio direktoriaus, įmonės rezultatai rodo, kad ir valstybės valdoma, lietuviško kapitalo įmonė gali sėkmingai veikti Lietuvos telekomunikacijų rinkoje. „Sparti šios srities technologijų plėtra leidžia Telecentrui sėkmingai konkuruoti su rinkos senbuviais. Nauji technologiniai sprendimai, aukštos kokybės paslaugos, kainodaros paprastumas ir užtikrintumas mūsų klientams formuoja gerąją patirtį bei kelia pasitikėjimą paslaugas teikiančiu operatoriumi. Todėl didžiausią naudą iš Telecentro vykdomų projektų, aišku, gauna paslaugų vartotojas.
Bendrovės klientai gali būti užtikrinti įmonės veiklos skaidrumu ir sąžininga konkurencija. Mūsų įmonė iš kitų valstybės valdomų išsiskiria nepriklausomų valdybos narių skaičiumi – iš penkių narių, net trys yra nepriklausomi. Visi jie – savo sričių profesionalai, turintys didelę patirtį telekomunikacijų, pardavimų ir finansų srityse. Be to, Telecentras laikosi Valstybės valdomų įmonių efektyvumo didinimo ir Skaidrumo gairių nuostatų – visa informacija apie įmonės veiklą yra vieša ir prieinama kiekvienam besidominčiam. Didžiuojamės, kad įmonė savo pasiektais rezultatais sugebėjo įrodyti, kad ne tik skandinaviško kapitalo valstybinės įmonės sugeba sėkmingai veikti Lietuvos telekomunikacijų rinkoje“, – teigia Telecentro generalinis direktorius R. Šeris.