Argentinos rinktinės ir „Barcelona“ futbolo klubo puolėjas Lionelis Messis tapo naujuoju „Huawei“ ambasadoriumi. Bendrovės ir penkiskart geriausio pasaulio futbolininko partneryste siekiama skatinti žmones siekti savo tikslų ir svajonių.
„Iššūkiai yra jėga, išbandanti mūsų norą pasiekti tai, ko trokštame, todėl nuolat turime vertinti augimą, mokymąsi, patirtį ir kovas kaip mūsų istorijos dalį, kurios atvedė mus ten, kur esame dabar. Suprantantys, kad siekti reikia ne sėkmės, bet iššūkių, tampa geriausiais. Ir mes, ir L. Messis vertiname nueitą kelią ir pasiekimus, o su kiekvienu iššūkiu iš naujo siekiame surasti kelia į sėkmę. Todėl tikime, kad mūsų bendradarbiavimas paskatins žmones būti atkaklius ir siekti savo tikslų, ypač Europoje, Azijoje ir Lotynų Amerikoje, kur siekiame dar labiau įsitvrtinti“, – sako Kevin Ho, „Huawei“ vartotojų verslo grupės telefonų produktų linijos prezidentas.
Siekdama būti geriausia, „Huawei“ vadovaujasi atsidavimu klientams. Toks požiūris atsispindi ir L. Messio gyvenime bei karjeroje. Futbolininkas ir jo šeima darė viską, net paliko savo gimtąją šalį, kad sportininkas galėtų įgyvendinti savo troškimą ir svajonę žaisti profesionalų futbolą.
„Norėdamas pasiekti savo svajonių, turi kovoti, pasiaukoti ir visiškai atsiduoti, kad taptum geriausiu. O kai pradedi galvoti, kad nebėra kur tobulėti, privalai dar sunkiau dirbti, kad pasiektum daugiau“, – sako Lionelis Messis.
„Huawei“ tiki, kad sportas praturtina žmonių gyvenimus, todėl jis, o ypač futbolas, bendrovei tapo toks svarbus. Pastaraisiais metais kompanija investavo į tokias futbolo komandas kaip „Arsenal“, „Atlético de Madrid“, „AC Milan“, „América“, „Santa Fe“ ir „Sporting Cristal“, kurios įkvepia žmones visame pasaulyje, ir į žaidėjus, kurių vertybės sutampa su „Huawei“ vertybėmis – Robertą Lewandowskį, Alexį Sánchezą ir Lionelį Messį.
„Huawei“ užima trečią vietą pasaulyje pagal parduodamų išmaniųjų telefonų skaičių. „Mate“, „P“ ir „G“ serijos flagmanai yra vieni populiariausių aukštos klasės išmaniųjų tarp vartotojų visame pasaulyje. Naujausias flagmanas „Mate 8“ skirtas išmaniems verslo profesionalams, ieškantiems naujo stiliaus. Nuo oficialaus telefono pristatymo 2015 m. lapkričio 26 d. bendrovė jau pardavė apie 3 mln. šio telefono vienetų visame pasaulyje.