„Sony“ pernai pradėjo savo mobiliojo padalinio plataus masto reformą. Anot Japonijos gamintojo generalinio direktoriaus Kazo Hirai, vystymosi vektorius buvo nukreiptas į pelną (anksčiau buvo akcentuojamas rinkos dalies padidinimas).
Atrodo, kad tai jau duoda rezultatus. Analitikai paskaičiavo, kad „Sony“ nuo kiekvieno parduodamo XPERIA išmaniojo telefono uždirba 26 JAV dolerius ir tai yra didžiausias rodiklis tarp visų žinomiausių „Android“ prietaisų gamintojų.
Vidutinis pelnas už vieną parduotą telefoną
Vidutinė vieno telefono kaina
„Godumo koeficientu“ konkuruoti su „Apple“ negali niekas – amerikiečių bendrovė už kiekvieną parduotą „iPhone“ gauna 184 dolerius pelno. Yra ir kita naujos „Sony“ politikos pusė – vidutinė pardavimo kaina dabar siekia 422 $, tuo tarpu po japonų sekančių, „Samsung“ ir HTC šie rodikliai atitinkamai yra 225 ir 237 doleriai. Tačiau reikia pažymėti, kad „Sony“ gerokai sumažino savo buvimą pradiniame ir vidutiniame rinkos segmente, t. y. vidutinę pardavimo kainą daugiausia lemia „Xperia Z5“ šeimos flagmanų pardavimai.
Vidutinės „Sony“ ir LG telefonų kainos
Beje, „Sony“ pernai ne vienintelė pakėlė vidutinę savo prietaisų pardavimo kainą – nuo jų stengiasi neatsilikti LG. „Apple“ su vidutiniškai už prietaisą prašomu 691 doleriu ir čia nepalieka jokių šansų „Android“ išmaniųjų telefonų gamintojams.