Dalyvaudama 2016 metų Ženevos tarptautinėje automobilių parodoje, „Goodyear“ pristatė ankstyvosios kartos autonomiškų automobilių padangų viziją. „Goodyear IntelliGrip“ koncepcinė padanga su pažangia jutiklių technologija sukurta siekiant padėti tinkamai veikti autonomiškų automobilių valdymo sistemoms. Kadangi autonomiškos transporto priemonės priklauso nuo duomenų, gaunamų aptinkant kitas transporto priemones, vairuotojus, pėsčiuosius, o taip pat ir nuo išmaniųjų miestų duomenų, tokios padangos kaip koncepcinė „IntelliGrip“ gali vaidinti esminį vaidmenį apsikeičiant informacija.
Pasak Pasaulio ekonomikos forumo tyrimo, tikimasi, kad autonomiškos transporto priemonės taps miestų kasdienybe per artimiausius 10 metų. Be to, „J.D. Power“ 2015 m. „U.S. Tech Choice Study“ tyrime daroma išvada, kad, prasidėjus automobilių pramonės permainoms, vartotojai apsaugos nuo susidūrimo technologiją laiko pačia svarbiausia.
„Nuolat mažinant vairuotojo dalyvavimo ir jo įsitraukimo poreikį savavaldžiuose automobiliuose, padangoms kaip tiesioginei sąsajai su kelio danga teks dar svarbesnis vaidmuo, – teigė „Goodyear“ vyr. viceprezidentas ir techninis direktorius Joseph Zekoski. – „Goodyear“ koncepcinių padangų vaidmuo ateityje bus dvejopas – jos bus kūrybinis pagrindas, padėsiantis išplėsti tradicinio mąstymo ribas, ir bandomasis modelis kuriant naujos kartos technologijas.“
Dėl pažangios jutiklių technologijos ir specialaus protektoriaus dizaino „Goodyear IntelliGrip“ koncepcinė padanga gali aptikti daugelį įvairių kelio aplinkybių, įskaitant paviršiaus ir oro sąlygas. „IntelliGrip“ padangoje taip pat įdiegta patobulinta aktyvioji dėvėjimosi technologija, kuri yra pagrįsta „Goodyear“ aktyviąja dėvėjimosi ir padangos slėgio stebėjimo sistema, skirta padangos ir automobilio būklei įvertinti. „Goodyear“ sukūrė specialius algoritmus, kuriais atsižvelgiama į tokius kintamuosius kaip padangos oro slėgis ir padangos temperatūra, taip siekiant geriau įvertinti padangos būklę ir atitinkamai optimizuoti autonomiško automobilio valdymo sistemą.
Be to, kad jutikliai aptinka kelio sąlygas ir padangos būsenas, padanga taip pat palaiko ryšį su automobilio centrinio kompiuterio sistema, taip padėdami užtikrinti geresnes važiavimo savybes ir saugą. Kai padangos jutikliai aptinka šlapią ar slidų kelio paviršių, autonomiškas automobilis atitinkamai pakoreguoja greitį. Be to, tokia padanga turi lemti trumpesnį stabdymo kelią, užtikrinti geresnį vairavimą įveikiant posūkius, optimizuoti stabilumą ir net padėti veikti apsaugos nuo susidūrimo sistemoms.
„Goodyear“ bendradarbiauja su daugeliu automobilių gamintojų, siekdama dar geriau pritaikyti šią technologiją prie jų poreikių – gerinti funkcinį jungiamumą, pavyzdžiui, su elektroninėmis stabilumo kontrolės sistemomis, stabdžių valdymo sistemomis ir pakabos valdymo sistemomis.
„IntelliGrip“ mikrolustas buvo sukurtas bendradarbiaujant su „Huf“ – pirmaujančia automobilių pramonei skirtų mechaninių bei elektrinių blokavimo sistemų, padangų slėgio stebėjimo sistemų ir telematikos sistemų gamintoja.