Kompanija „PayPal“ neatsilieka nuo sparčiai tobulėjančių technologijų ir daro viską, kad būtų užtikrintas vartotojų saugumas. Šį kartą mokėjimų milžinė nusprendė pasitelkti dirbtinio intelekto sistemas. Teigiama, įvedus šias sistemas, naudotis ne savo sąskaita tampa beveik neįmanoma.
„PayPal“ sistemos robotai akylai stebi visus galimus apgaulės atvejus. Pavyzdžiui, jeigu lietuvis vartotojas naudojasi „PayPal“, bet tada ta pati sąskaita pasiekiama iš Jungtinių Amerikos valstijų (JAV), Kinijos ar kitos valstybės, „PayPal“ gali įspėti vartotoją ir reikalauti tapatybės patvirtinimo. Tačiau dažnai apgaulės atvejai nepasitvirtina, nes paaiškėja, kad tai – tikrasis kortelės savininkas, tiesiog iškeliavęs į kitą šalį.
Tam, kad klaidų būtų išvengta, „PayPal“ pasitelkė dirbtinio intelekto sistemas, kurios gali užfiksuoti sukčiavimą beveik 100 proc. tikslumu, praneša technologyreview.com. Pranešama, kad sistemos pagal vartojo elgsenos algoritmus tiksliai apskaičiuoja, ar įmanoma, kad jis savo paskyrą galėjo pasiekti būtent iš tokios vietos ir būtent tokiu tikslu.
Jeigu paaiškėja, kad vartotojo sąskaita naudojasi sukčiai, visi pinigų pavedimai gali būti sustabdyti realiuoju laiku. Kompanijos atstovė Hui Wang pasakoja, kad dirbtinio intelekto sistema gali atskirti, ar gali būti, kad vartotojas perka sau ir draugui bilietus į koncertą, ar visgi jo sąskaita naudojasi vagis, kuris manipuliuoja ne tik šia, bet ir kitomis pavogtomis sąskaitomis.
„PayPal“ 2015 m. buvo atlikta daugiau nei 4 milijardai mokėjimų už 235 milijardus dolerių, sistema naudojasi 170 milijonų vartotojų. Kompanijos duomenimis, dažniausiai žmonių duomenys išviliojami apgaule. Naujausiais duomenimis, tik 0,32 proc. visų pavedimų „PayPal“ yra sukčiavimo atvejai.