Internetinių sprendimų bendrovė „Proto zona“ keičia savo prekės ženklą „Technostudija“ ir nuo šiol vadinsis „e-sense“. Nauju veidu prisistačiusi bendrovė, kurianti internetines svetaines, flash animaciją, optimizuojanti tinklalapius paieškos sistemoms, ketina aktyviau kovoti dėl rinkos dalies Lietuvoje, ypač nekilnojamojo turto sektoriuje, bei pritraukti daugiau užsakovų iš užsienio.
„Nusprendėme keisti prekės ženklą, nes bręsdami ir formuodami savo rinkos dalį pastebėjome, kad senasis prekės ženklas neatitinka susiformavusios kompanijos filosofijos bei padėties rinkoje ir nėra efektyvus tvirtinant pozicijas perspektyviuose tarptautiniuose „vandenyse“, - teigė „e-sense“ direktorė Goda Stonytė.
Jos teigimu, naujasis prekės ženklas „e-sense“ kur kas tiksliau atspindi bendrovės veiklos kryptį ir pranašumus prieš konkurentus.
„Priešdėlis „e“ nurodo mūsų teikiamas elektronines internetines paslaugas. Angliškas žodis „sense“ turi kelias reikšmes – tai ir jutimas, ir protingumas. Šis darinys tiksliai apibūdina mūsų veiklos principus ir klientams siūlomą vertę – pažįstame interneto erdvę, sudėtingas technologijas, vartotojų įpročius, tad įvertinę individualius klientų poreikius ir galimybes pasiūlome optimalų sprendimą“, - sakė „e-sense“ vadovė.
Pakeitusi pavadinimą bendrovė daugiau išteklių ketina skirti nekilnojamojo turto rinkai bei projektams užsienyje. Į įmonę pastaruoju metu daugiausia per rekomendacijas kreipėsi jau ne viena nekilnojamojo turto rinkos dalyvė. Vieni paskutiniųjų „e-sense“ darbų šiame sektoriuje – tokių kompanijų kaip „YIT Kausta“, „Juvitus“, atskirų gyvenviečių projektų („Bičiulių“, „Pajūrio rezidencijos“ ir kt.) interneto sprendimų įgyvendinimas.
Pasak G. Stonytės, kuriant naują pavadinimą buvo atsižvelgta ir į perspektyvias užsienio rinkas – būtent todėl pasirinktas angliškas darinys.
„Užsieniečiams neįprasta lietuviška galūnė „-ija“ (pavadinime „Technostudija“, aut. past.). Dėl to kartais kildavo nesusipratimų: sulaukdavome skambučių ir nusiskundimų, kad neveikia mūsų internetinis puslapis. Kaip paaiškėdavo, patys interesantai neteisingai įvesdavo adreso eilutėje mūsų pavadinimą“, - teigė G. Stonytė, – „Sunku įvertinti kiek potencialių klientų dėl tokių nesusipratimų galima prarasti“.
Šiuo metu apie 15 proc. „e-sense“ klientų sudaro užsakovai iš svečių šalių, daugiausia JAV. Bendrovė tikisi, kad per porą metų užsakymai iš svetur turėtų sudaryti apie 40 proc. vykdomų projektų.
„e-sense“ orientuojasi į sudėtingus projektus, kuriems reikia didelės kompetencijos ir pajėgių turinio valdymo sprendimų. Bendrovės internetinis puslapis www.technostudija.lt 10-tajame WWW svetainių čempionate buvo išrinktas geriausiu tarp analogiškas paslaugas siūlančių bendrovių interneto svetainių.