Telekomunikacijų bendrovė TEO LT, AB įžengia į dar vieną − IT paslaugų rinką − ir pradeda teikti naują paslaugą verslo klientams – kompiuterių priežiūrą. Planuojama, kad naujoji paslauga bus patraukliausia sparčiai augančioms, smulkioms ir vidutinėms verslo įmonėms.
„Pasiūlydami naująją kompiuterių priežiūros paslaugą, mes nuosekliai artėjame prie bendrovės vizijos – visi kompleksiniai telekomunikacijų ir IT sprendimai iš vieno patikimo šaltinio – įgyvendinimo“, - sako Saulius Markūnas, TEO LT, AB Informacinių technologijų verslo plėtros skyriaus direktorius.
Naująją paslaugą sudaro telefonu bei elektroniniu paštu teikiamos konsultacijos kompiuterių naudojimo klausimais, programinės įrangos diegimas bei atnaujinimas, priežiūra bei tarpininkavimas diegiant ir naudojant verslo valdymo sistemas. TEO specialistai identifikuos ir šalins programinės ir techninės įrangos gedimus, teiks konsultacijas turimos įrangos optimizavimo klausimais bei padės palankiomis sąlygomis užsisakyti ar išsinuomoti reikalingą kompiuterinę įrangą.
Bendrovės atlikti tyrimai rodo, kad įmonėse IT sistemas dar dažnai prižiūri patys darbuotojai ar laisvai samdomi specialistai, kurie neretai neužtikrina reikiamos darbų kokybės. IT problemos tampa ypač aktualios sparčiai augančioms, nedidelėms įmonėms, kuriose jas spręsti dažniausiai tenka patiems vadovams.
Anot Sauliaus Markūno, TEO siūlomos kompiuterių priežiūros paslaugos – tarsi naujas kokybės standartas, diktuojamas visai IT paslaugų rinkai. „Turėdami didžiausią patirtį telekomunikacijų versle, klientams galime pasiūlyti ypač operatyvų ir profesionalų kilusių problemų sprendimą, teikti aktualias konsultacijas bei užtikrinti konfidencialumą“, - pabrėžia jis.
IT priežiūros paslaugas TEO LT, AB teiks visą parą ir be poilsio dienų. Kompiuterių priežiūros paslauga verslo klientai gali naudotis visoje Lietuvos teritorijoje.
TEO LT, AB taiko lanksčią paslaugos kainodarą: klientai gali patys pasirinkti, kaip atsiskaityti už IT paslaugas – mokėti fiksuotą mokestį, priklausantį nuo prižiūrimų kompiuterių skaičiaus ar mokėti mažesnį mėnesinį mokestį už nuotolinė aptarnavimą, o kilus nesklandumams, į biurą kviesti TEO LT, AB specialistą ir atsiskaityti tik už faktiškai suteiktas paslaugas.
„Be to, klientai pabrėžia, kad jiems būtų patogu gauti vieną sąskaitą už suteiktas telefono ryšio, interneto ir kompiuterių priežiūros paslaugas“, - pastebi TEO LT, AB Informacinių technologijų verslo plėtros skyriaus direktorius.
Naujosios IT priežiūros paslaugos bus teikiamos su TEO VERSLAS prekiniu ženklu, kuris iki šiol apėmė balso telefonijos, interneto ir duomenų perdavimo paslaugas verslo klientams.