„Huawei“ ir Vokietijos fotoaparatų gamintoja „Leica Camera“ pranešė apie strateginės partnerystės pradžią. Šiuo bendradarbiavimu siekiama nubrėžti naujus fotografavimo išmaniaisiais telefonais standartus, sukuriant ilgalaikę technologijų ir fotografijos prekių ženklų idealų sąveiką, išsiskiriančią atsidavimu meistriškumui ir kruopščia inžinerijos technika.
„Partnerius renkamės labai kruopščiai, o šis bendradarbiavimas vartotojams leis pasiūlyti harmoningą dviejų patyrusių įmonių geriausių savybių derinį, kuriame susijungia inovacijos ir dizainas, kuris užtikrins geresnius vartotojų potyrius bei įkvėps toliau siekti nepaprastos žmonių naudojamų technologijų pažangos, leisdamas kurti aukščiausios kokybės vaizdus. „Leica“ – fotografijos pasaulio legenda. Manome, kad joks kitas gamintojas nesukėlė tokio didelio perversmo šioje pramonėje, kaip jie. Mes, „Huawei“, labiausiai didžiuojamės išskirtine kokybe, o „Leica“ bendrovei savo sektoriuje neprilygsta niekas“, – teigia Richardas Yu, „Huawei“ vartotojų verslo grupės vadovas.
2012 m. „Huawei“ užėmė trečią vietą tarp didžiausių pasaulio išmaniųjų telefonų gamintojų, o 2015 m. tapo pirma Kinijos bendrove, per vienerius metus pardavusia daugiau kaip 100 mln. mobiliųjų telefonų. 2014 m. „Huawei“ tapo pirmuoju kinišku prekių ženklu, patekusiu į „Interbrand“ geriausių pasaulio prekių ženklų sąrašą „Best Global Brands“, o 2015 m. pakilo į 88 vietą, pristačiusi visame pasaulyje pripažinimo sulaukusį „Huawei Watch“ laikrodį ir „P8“ telefoną. Šiemet „Huawei“ ketina tęsti savo sėkmingą veiklą kartu su „Leica Camera“, o abiems pusėms naudingas bendradarbiavimas su fotografijos pasaulyje kultine laikoma bendrove, planuojama, bus nepaprastai palankus vartotojams.
Aukščiausios kokybės fotoaparatų gamintoja „Leica Camera“ daugiau kaip 100 metų kuria lengvus fotoaparatus, kuriuos renkasi gatvės fotografijos pradininkai, ir pasaulinės klasės optinius lęšius, suteikdama visuomenei galimybę patenkinti aistrą fotografijai. Išmoninga technine optika ir nepakartojamais meistriškumo standartais išsiskiriantys „Leica“ fotoaparatai, garsūs savo „raudono taško“ ženklu – geriausias vokiškos technikos pavyzdys, nuolat traukiantis vis naujas vartotojų, svajojančių apie „Leica“ vaizdą ir norinčių turėti šiuos dizaino šedevrus, kartas. Be to, „Leica“ ne tik gamina kruopščiai suprojektuotus gaminius, bet ir remia tiek žinomus fotografus, tiek naujus talentus visame pasaulyje.
„Šis strateginis aljansas demonstruoja dviejų sparčiai augančių ir visame pasaulyje aktyvių prekių ženklų troškimą nuolat plėsti technologinių galimybių ribas. Mūsų bendrovės pasižymi ne tik inovacine galia ir puoselėja aukščiausius standartus, jas vienija atsidavimas neprilygstamai kokybei. Technologinė partnerystė su „Huawei“ suteikia „Leica Camera“ puikią galimybę pritaikyti savo pripažintą kompetenciją optikos srityje naujame gaminių segmente ir žengti į įdomią mobiliųjų įrenginių rinką. Išmanieji telefonai įnešė labai svarbų indėlį į fotografijos pasaulį ir suteikia „Leica“ reikšmingą galimybę pasiekti naujas tikslines grupes ir taikymo sritis“, – sakė „Leica Camera“ AG vadovas Oliveris Kaltneris.
Pasak dr. Andreaso Kaufmanno, didžiausio „Leica Camera“ akcininko ir stebėtojų tarybos pirmininko, legendinis „Leica“ prekių ženklo statusas pagrįstas senomis inovacijų, didžiausio tikslumo ir aukščiausio meistriškumo tradicijomis. „Džiaugiuosi ir esu įsitikinęs, kad Vokietijos bendrovė „Leica Camera“ savo vertybėmis ir didžiule patirtimi techninės optikos srityje prisidės prie ilgalaikio bendradarbiavimo su „Huawei“, siekiant geriausių įmanomų vaizdo rezultatų fotografuojant išmaniaisiais telefonais ir naujo kokybės lygmens“, – sakė jis.