Rinkdamas geriausius interneto paslaugas teikiančius Rytų ir Centrinės Europos bankus tarptautinis verslo ir finansų rinkų žurnalas „Global Finance“ pripažino SEB Vilniaus banką geriausiu interneto paslaugas teikiančiu banku Lietuvoje.
Pagrindiniai kriterijai, pagal kuriuos „Global Finance“ vertino bankų teikiamas interneto paslaugas, buvo paslaugų teikimo internetu strategija, gebėjimas pritraukti klientus naudotis banko paslaugomis internetu, klientų skaičiaus didėjimas, paslaugų įvairovė, akivaizdi pasiūlymų, interneto svetainės dizaino ir funkcionalumo nauda. Bankų vertinimą „Global Finance“ atliko kartu su konsultavimo bendrovės „Tata Concultancy Services Ltd.“ ekspertais.
„Šis pripažinimas yra paskata ir toliau plėsti internetinę bankininkystę, o kartu tai įrodymas, prieš metus atnaujinę interneto sprendimus sutelkėme savo pastangas teisinga kryptimi“, – sakė SEB Vilniaus banko Mažmeninės bankininkystės tarnybos direktorius Vytautas Sinius.
Pasak V. Siniaus, vienas iš svarbiausių banko siekių yra užtikrinti pačias geriausias ir įvairiausias paslaugas sparčiai didėjančiam Lietuvos interneto vartotojų skaičiui, kad naudojimasis internetinės bankininkystės paslaugomis taptų neatsiejama kasdieninio gyvenimo dalimi.
„Global Finance“ leidėjas Josephas D. Giarraputo pabrėžė, kad per trumpiau negu dešimtmetį internetas pakeitė daugelio bankų ir klientų ryšius. Pasak jo, nuolatinis interneto paslaugų tobulinimo procesas, atsispindintis bankų pateiktose paraiškose, rodo, kad interneto bankininkystė ateityje plėsis dar labiau.
Geriausiu integruotų sprendimų interneto sprendimų vartotojams banku Rytų ir Centrinėje Europoje „Global Finance“ išrinko Citigroup.
„Global Finance“ žurnalas, leidžiamas nuo 1987 metų, turi apie 50 tūkst. prenumeratorių ir apie 285 tūkst. skaitytojų 160-yje pasaulio šalių. Daugelis jų – įmonių ir institucijų vadovai, finansų specialistai.