Per devynis mėnesius nuo išmaniojo telefono „P8 Lite“ pristatymo Europoje praėjusį pavasarį, „Huawei“ pardavė daugiau nei 10 mln. išmaniųjų šių telefono modelių. Tai – pirmasis bendrovės išmanusis, pasiekęs aukštesnius pardavimus užsienio rinkose nei Kinijoje.
Tokie rezultatai patvirtina, kad bendrovė pasirinko teisingą strategiją orientuotis į užsienio rinkas. Iš viso visame pasaulyje šio modelio telefonų parduota daugiau nei 16 mln. vienetų. Lyginant su kitais „Huawei“ išmaniaisiais, „P8 Lite“ yra jaunatviškas telefonas už konkurencingą kainą, todėl jo pardavimai rekordiškai auga.
2016 m. sausį „Huawei“ pardavė 12 mln. išmaniųjų telefonų – 93 proc. daugiau, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Šis sausis taip pat buvo 4 mėnuo iš eilės, kai bendrovė pardavė virš 10 mln. išmaniųjų telefonų. Augant bendrovės žinomumui ir pardavimams visame pasaulyje, vartotojų susidomėjimas „Huawei“ įrenginiais taip pat nuosekliai didėja.
Didžiausias augimas buvo stebimas praėjusiais metais, kuomet išmaniųjų telefonų pardavimų apimtys, palyginti su 2014 m., padidėjo 44 proc. – bendrovė pardavė 108 mln. vienetų išmaniųjų telefonų. Tai lėmė, kad per praėjusius metus „Huawei“ patikimai įsitvirtino kaip viena iš trijų didžiausių išmaniųjų telefonų gamintojų pasaulyje.