Kompanija „Apple“ patvirtino pasklidusią informaciją, kad keičiant išmaniojo telefono „iPhone“ pagrindinį „Home“ mygtuką su „Touch ID“ jutikliu neautorizuotame servise galima nepataisomai sugadinti įrenginį, skelbia „The Guardian“.
Teigiama, kad vartotojai susiduria su problemomis tada, kai pagrindinis „iPhone“ mygtukas su pirštų antspaudų sensoriumi yra pakeičiamas neoficialaus techniko, o įrenginio operacinė sistema po to yra naujinama į „iOS 9“ versiją. Tuomet vartotojai susiduria su „iTunes“ rodoma klaida numeriu „53“.
Profesionalių įrenginių ardytojų „iFixit“ vadovas Kyle’as Wiensas teigia, kad, sprendžiant iš jų svetainės lankomumo dėl su šiuo atveju susijusių problemų, „Apple“ vartotojams tai sukelia daug nemalonumų.
„Problema atsiranda, jei taisytojas pakeičia pagrindinį mygtuką arba kabelį. Po programinės įrangos atnaujinimo telefonas tikrina, ar vis dar yra naudojami originalūs komponentai. Jei ne, telefonas tiesiog užrakinamas. Nėra jokių įspėjimų ir nėra jokių man žinomų būdų, kaip prikelti telefoną gyvenimui“, – teigė didelę patirtį turinčios „iFixit“ komandos vadovas.
„Apple“ atstovė patvirtino tokį reiškinį ir pridūrė, kad tik autorizuoti „Apple“ serviso centrai ir technikai turi galimybę atlikti su „Touch ID“ jutikliu susijusius darbus, nepažeidžiant visos sistemos veikimo.
Atsitikus tokiai problemai, „Apple“ pataria susisiekti su jų palaikymo tarnyba. Kol kas nėra aišku, kaip ši problema bus sprendžiama iš „Apple“ pusės.