Vis griežtėjantys automobilių išmetamųjų dujų emisijos reikalavimai priverčia sukti galvas daugelio gamintojų vadovus. Po to, kai automobilių industriją sukrėtė „dyzelgeito“ skandalas, net ir mažesnieji automobilių gamintojai atsidūrė po didinamuoju stiklu.
Itališkų superautomobilių gamintoja „Maserati“ taip pat nėra išimtis. Tiesa, niekas jos nekaltina klastojant taršos duomenis, tačiau panašu, jog ir pati „Maserati“ supranta, jog jau yra pats metas žengti „žalesniu“ keliu.
Kaip rašo „Autocar“, poros metų bėgyje itališkų superautomobilių gamintoja rinkai ketina pasiūlyti hibridinius modelius, kurie padės išvengti papildomo galvos skausmo ateityje.
Kompanijos vadovas Haraldas Westeris jau anksčiau yra teigęs, jog vien tik elektriniai automobiliai nėra vienintelis atsakymas į vis griežtėjančius reikalavimus, todėl hibridinė pavara suteikia daugiau galimybių.
Vis tik kompanija ketina gaminti hibridinius modelius, kadangi „ji turi taip elgtis“. Kitu atveju „Maserati“ gali laukti išties niūri ateitis. Žinant tai, jog didieji konkurentai jau dabar intensyviai kuria ir išbando hibridinę technologiją, todėl „Maserati“ turėtų remtis jų pavyzdžiu.
Pirmieji hibridiniai „Maserati“ modeliai rinkoje turėtų pasirodyti jau 2018 metais. Pirkėjams pirmiausia turėtų būti pasiūlyti „Quattroporte“, „GranTurismo“, „GranCabrio“ bei „Ghibli“ hibridai.