Internetinės muzikos paslaugos „Deezer“ vartotojai galės klausyti dar daugiau – 40 mln. – dainų. Išplėtus katalogą „Deezer“ įsitvirtino kaip didžiausią muzikos pasirinkimą siūlanti muzikos paslauga. Prieš tai „Deezer“ siūlė 35 mln. dainų.
Paslaugų plėtra tęsis ir toliau – praėjusią savaitę „Deezer“, bendradarbiaujant su telekomunikacijų bendrove „Orange“, paslaugų plėtros įgyvendinimui sulaukė 100 mln. eurų finansavimo iš investuotojo „Access Industries“. Investicijos bus skirtos naujų vartotojų pritraukimui, paslaugų kokybės užtikrinimui, naujų produktų kūrimui.
Lietuvoje išskirtinėmis sąlygomis „Deezer“ naudojasi „Tele2“ klientai. Nepriklausomai nuo naudojamo mokėjimo plano, jie „Deezer Premium“ narystę gali nusipirkti už mažesnę kainą arba užsisakyti specialų mokėjimo planą, kur paslauga jau įtraukta į kainą kartu su neribotu internetu muzikai. „Augantis „Deezer“ vartotojui duos dar daugiau – tai ne tik didelis skirtingų muzikinių stilių, atlikėjų, dainų katalogas, tačiau ir platforma klausytis radijo, audio knygų, sporto varžybų įrašų bei tiesioginių futbolo rungtynių transliacijų“, – sakė Renata Kežionienė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Pasak jos, kuo didesnis muzikos pasirinkimas, tuo geriau klausytojams – kiekvienas randa patinkančios muzikos. „Deezer“ iškart atsiranda nauji populiarių atlikėjų albumai ir yra ypač didelis lietuviškos muzikos pasirinkimas.
„Deezer“ veikia 180 pasaulio valstybių. Pasaulyje paslauga „Deezer Premium“, kuri leidžia muzikos klausytis be reklamos, neprisijungus prie interneto ir aukštesnės kokybės, naudojasi daugiau nei 6 mln. vartotojų. „Deezer“ vartotojai didžiausio pasaulyje legalios internetinės muzikos ir radijo, audio knygų ir sporto transliacijų katalogo įrašų gali klausytis išmaniuosiuose telefonuose, planšetėse, kompiuteriuose, išmaniuosiuose televizoriuose bei automobiliuose.