BMW specialiai buvo paminėta per JAV Transporto departamento sekretoriaus Anthony Foxxo spaudos konferenciją: jis pažymėjo, kad šios gamintojos savarankiško parkavimosi sistema, jau įrengta kai kuriuose vokiečių markės modeliuose už JAV ribų, yra suderinama su federaliniais įstatymais.
Anksčiau BMW vengė pardavinėti automobilius su šia sistema Jungtinėse Valstijose, nes būgštavo, kad ji pažeis šios šalies taisykles, rašo theverge.com. BMW pavadinimas buvo paminėtas kalbant apie kur kas platesnes federalines pastangas, kuriomis siekiama pakoreguoti transporto taisykles, kad jos būtų palankesnės savarankiškai važinėjančių automobilių technologijų plėtrai.
Tarp šių pastangų yra ir pasižadėjimas JAV prezidento Baracko Obamos pasiūlytame biudžete šioms technologijoms skirti 3,9 mlrd. dolerių. Tokios ankstyvos sistemos, kaip BMW automobilių gebėjimas savarankiškai parkuotis, laikomos pirmuoju žingsniu visiškai autonomiškai važinėjančių automobilių link.
A. Foxxui paskelbus šią naujieną, BMW pareiškė, kad „nauja taisyklių interpretacija“ atveria kelią savarankiško važiavimo technologijų perkėlimui į Jungtines Valstijas ir kad ji pasiryžusi tai padaryti „kiek įmanoma greičiau“, nors konkrečių terminų neturi. Be to, dabartiniai naujų 7-osios serijos automobilių savininkai Jungtinėse Valstijose taip pat galės įsirengti šias sistemas.
Atrodo, kad užkulisinės automobilių gamintojų ir Transporto departamento diskusijos šiai spaudos konferencijai padarė didelę įtaką, turint galvoje, kad vos prieš kelias dienas, dar neįvykus A. Foxxo spaudos konferencijai ir gerokai po to, kai BMW nusprendė nesiūlyti šios technologijos Jungtinėse Valstijose, „Tesla“ taip pat aktyvavo savarankiško parkavimosi sistemą.