Sportinių prekių lyderė – kompanija „Adidas“ – naujo unikalaus gaminio prototipo pristatymo datą pasirinko įsimintiną visam pasauliui. Ateities mados variacijas menantis kūrinys pristatytas tuo pat metu, kai tautos minėjo istorinį Paryžiaus susitarimą dėl klimato kaitos. Išradimas, nustebinęs ne tik mados, bet ir robotų technikos industrijas, yra 3D būdu atspausdinti sportiniai batai iš šiukšlių, o tiksliau – perdirbto plastiko, rasto vandenyno dugne. Kas tai – žingsnis tvarumo link ar strateginė reklamos kampanija?
„Pasaulio lyderių susitarimas yra nuostabus, tačiau mes neturėtume laukti įsakymo tam, kad darytume tai, kas yra teisinga. Pramonė nebegali laukti nurodymų. Kartu, su „Parley of the Oceans“ tinklu, mes ėmėmės veiksmų, kad sukurtume naują tvarią medžiagą ir reprezentuotume inovacijas atletams“ viešame pranešime teigė „Adidas“ grupės vykdomosios valdybos narys Eric Liedtke.
Plastikas nėra suyranti medžiaga, todėl atsidūrusi vandenyno dugne ten lieka ilgai. Galbūt naujas „Adidas“ ir „Parley of Ocean“ projektas yra ne tik modernus būdas sujungti mados ir robotų technikos pasaulius, bet taip pat siekis užtikrinti geresnę žemės ateitį.